برگزیده ها

1401/2/22 پنجشنبه
سرپرست دانشگاه پیام‌نور در نشست کمیته اجرایی شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در پاکستان :
آمادگی دانشگاه پیام نور برای همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه های مجازی جهان اسلام 

.

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه پیام نور در دومین نشست کمیته اجرایی شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در دانشگاه علامه اقبال در پاکستان اظهار داشت: اپیدمی کرونا در ایران باعث شد که دانشگاه های مختلف به آموزش مجازی بیشتر پی ببرند به خصوص در آزمون های مقاطع بالاتر،  از جمله در آزمون های ارشد و دکتری تخصصی، فارغ التحصیلان دوره های آموزش مجازی توانستند رتبه های قابل توجهی بدست آورند.

وی همچنین به مزیت های آموزش مجازی پرداخت و گفت: این شیوه آموزشی مزایایی مانند صرفه جویی در وقت و ارائه خدمات آموزشی در سطح گسترده تر را فراهم کرده است.

دکتر تقی زاده تصریح کرد: از آنجایی که همه دانشگاه های ما در یک بعد قابلیت های خاصی دارند گفت: ما می توانیم در همکاری متقابل در زمینه تبادل اساتید و دانشجویان و همچنین محتواهای آموزشی الکترونیکی، تولید محتواهای پژوهشی، و همچنین چاپ و انتشار کتب و همچنین تمرکز در برخی رشته ها مانند علوم قرآنی و  تاریخ اسلام و همچنین علوم متعدد فنی مهندسی، علوم پایه و انسانی همکاری متقابل را ارائه دهیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور در پایان اظهار امیدواری کرد که با تصویب آیین نامه جامع همکاری دانشگاه های شبکه مجازی جهان اسلام، همکاری دانشگاه پیام نور به عنوان اولین دانشگاه باز ایران و سایر دانشگاه های این شبکه گسترش یابد.

 
امتیاز دهی