:.همايش ها
همایش علمی نهج البلاغه با محوریت اخلاق اجتماعی برای اولین بار در دانشگاه پیام نور/ مهلت ارسال آثار اول شهریور
زمان: دوشنبه 21 مهر 1393
مكان: دانشگاه پیام نور استان تهران

دبیر علمی همایش نهج البلاغه در دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد:
برگزاری همایش علمی نهج البلاغه با محوریت اخلاق اجتماعی برای اولین بار در دانشگاه پیام نور / مهلت ارسال آثار تا اول شهریور


دبیر علمی همایش نهج البلاغه گفت: با توجه به محتوای غنی و معارف بلند علوی در کتاب ارزشمند نهج البلاغه، همایش علمی نهج البلاغه با محوریت اخلاق اجتماعی برای نخستین بار در دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار می شود.

دکتر امین ناجی افزود: این همایش در بخش های «مقاله نویسی»، « وبلاگ نویسی » و «تهیه فیلم کوتاه، نماهنگ و مستند» برگزار می شود و دوره های «کارگاه مقاله نویسی و روش تحقیق» ، «طرح انس با نهج البلاغه» و «چهار دوره مسابقه کتابخوانی» از جمله برنامه های آموزشی و فرهنگی این همایش در فاصله ماه های رجب تا غدیر خواهد بود.

وی با عنوان اینکه تلاش می کنیم مقالات برتر دارای شرایط علمی – پژوهشی  این همایش را به صورت ویژه نامه در یکی از مجلات علمی پژوهشی به چاپ برسانیم، گفت: علاقه مندان تا اول شهریورماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند. همچنین جهت کسب اخبار و اطلاعات جامع همایش می توانند به سایت کانون علمی پژوهشی نهج البلاغه به نشانی http://nahj.tpnu.ac.ir   مراجعه نمایند.

وی در پایان گفت: همایش علمی نهج البلاغه در دهه ولایت (عید غدیر) برگزار می شود.





 
امتیاز دهی