اخبار روابط عمومي
پیام تبریک دکتر فراهانی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

دکتر فراهانی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

 دانشگاه پیام نور مامن قشر عظیمی از جوانان عزیزی است که به این دانشگاه اعتماد کرده و آن را برای تحصیل و کسب مدارج عالی برگزیده اند . در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و در سالی که مقام معظم رهبری ، آن را سال « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامیده اند، درود و تبریک خالصانه خود را  به تمامی دانشجویان پویا و خلاق خانواده بزرگ پیام نور به ویژه دانشجویان ورودی جدید که با هزاران امید پا به عرصه مقدس دانشگاه نهاده اند، تقدیم می نمایم.

دانشگاه منشاء حیات علمی، اخلاق مداری، ارتقای فرهنگ، رشد و شکوفایی کشور است. بدون تردید ، دستیابی به این قله های رفیع آن طور که شایسته ودر شان ایران اسلامی است ،  مهم ترین هدف مجموعه آموزش عالی کشور است و نقش دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی بزرگ که در سراسر کشور افتخار خدمت به دانشجویان را دارد ، در تحقق این هدف، نقشی بارز و  تاثیرگذار است. دانشگاه پیام نور همواره اهتمام می ورزد بر مبنای خرد جمعی، اخلاق مداری ، دینداری گامی مثبت و سازنده در حهت ارتقای کیفیت بردارد.

دانشجویان عزیز ورودی جدید ، حضور شما عزیزان مهم ترین دلیل دلگرمی و انگیزه برای حرکت در مسیر پرمسئولیت رشد و بالندگی است چرا که تک تک شما عزیزان بزرگ ترین آینده سازان کشور خواهید بود که می توانید ارتقای « علمی» ، «پژوهشی» ، «فرهنگی» و «اخلاق مداری در تمامی سطوح» را برای کشور به ارمغان آورید.

تامین فضای پر از نشاط و  آرامش، امید، همدلی ، همکاری ، احترام متقابل و امنیت خاطر همسو با اهداف دولت تدبیر و امید، مهم ترین وظیفه ماست .امیدواریم همه دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با ایمانی عمیق، تلاش و خلاقیت هر چه بیشتر ما را در تحقق تعالی وپیشرفت هر چه بیشتر ایران عزیز اسلامی یاری رسانند.

 

ابوالفضل فراهانی
24/6/93

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر