اخبار روابط عمومي
دکتر آریامنش
دکتر آریامنش
سرپرست معاونت حقوقی،امور مجلس و هماهنگی اموراستانها دانشگاه پیام نور دکتر آریامنش از همراهی اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه در ساماندهی دانشگاه پیام نور تقدیر نمود. سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استانها از همراهی اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در ساماندهی این مرکز علمی سپاسگزاری کرد. ودر مورد انتصابات این دانشگاه توضیح داد

:سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استانها از همراهی اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در ساماندهی این مرکز علمی سپاسگزاری کرد. عضو هیأت رئیسه دانشگاه از ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده برای بهبود وضعیت دانشگاه استقبال نمود و اذعان داشت بدون خردجمعی نمی توان به مدیریت جهادی دست یافت. دکتر آریامنش وجدان کاری را از مهمترین مولفه های لازم برای این مهم بر شمرد و اضافه کرد که در برابر هر تصمیمی که بگیریم در برابر خداوند مسئولیم و از لحظه لحظه هایی که در اختیار داریم باید برای بهبود وضعیت دانشگاه تلاش کنیم.

 آریامنش اضافه کرد در پیگیری امور مخاطبین باید فقط رضای خداوند را در نظر داشت و از نظرات شخصی جداً باید پرهیز نمود چرا که برنامه ها و کارهایی که در آن رضای خداوند در نظر گرفته نشود سرانجامی نداردو دیر یا زود با شکست مواجه می شود. وی تاکید کرد کار مردم را کار خودمان فرض کنیم و سعی کنیم در اسرع وقت آن را با علاقه و اشتیاق انجام دهیم البته درخواست ها نیز باید منطقی و در چارچوب مقررات باشد.

 وی بهترین استراتژی را اخلاص در عمل و جلب رضای خداوند نام برد و تاکید کرد که کار وقتی برای رضای خداوند کلید بخورد مطمئناً با موفقیت همراه هست. آریامنش این مهم را رمز موفقیت همه انسانها دانست چه کارمندان عزیز و چه اعضای محترم هیأت علمی و یا مسئولین سیاسی و مخاطبین گرامی. وی بهترین سیاست را صداقت، اخلاق مداری و ترس از خدا تعریف نمود. و اگر این مهم مد نظر باشد یقیناً مطالعه و بررسی های علمی، نیازهای ملی ، منطق، قانون و مقررات، شایستگی ها و مصلحت عمومی کشور را پوشش خواهد داد.

 عضو هیأت رئیسه دانشگاه،  آرامش محیط کاری، تکریم همه کارکنان محترم، دانشجویان عزیز و مخاطبین گرامی را یکی از مهمترین ویژگیهای مدیریت دانشگاه بر شمرد و از تمامی مدیران محترم درخواست نمود به این موارد توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

عضو شورای انتصابات دانشگاه در خصوص انتصاب مدیران دانشگاه تاکید نمود که اگرچه مدیریت دانشگاه برای انتصاب مدیران  به طور جد و به دور هرگونه سیاسی کاری تاکید بر استعداد یابی دانشگاهی دارند ولی ممکن است نتوانیم به همه ایدآل ها دست یابیم و همه استعدادها را شناسایی کنیم بنابر این در این مهم نیز از همکاران خود صادقانه کمک می خواهیم و از  همه کسانی که در خود توان مدیریتی می بینند درخواست می کنیم که  رزومه کاری و توانمندی های خود را به این معاونت ارسال نمایند و از آنجائی که مهمترین اصل در انتصابات شایسته سالاری است مورد بررسی و مطالعه جدی قرار خواهد گرفت.

 عضو شورای انتصابات دانشگاه اضافه نمود، کسانی که برای مسئولیت معرفی می شوند باید شاخص های علمی، مدیریتی، فرهنگی و عمومی لازم را داشته باشند در غیر اینصورت اصرار بر انتصاب افرادی که فاقد شرایط مذکور باشند جز آسیب به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی چیز دیگری در بر نخواهد داشت. وی تاکید نمود که اندیشه های ملوک الطوایفی در سیاست های جدید دانشگاه جایگاهی ندارد و بدون شک برای رسیدن به یک دانشگاه مطلوب باید به جای به خود فکر کردن به فکر کشور باشیم. در پایان سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استانها اضافه کرد که خداوند را شاکریم که خوشبختانه وضعیت دانشگاه رو به بهبودی است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.  

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر