اخبار روابط عمومي
تقدیر نماینده مردم تهران از فعالیت های فرهنگی و قرآنی دانشگاه پیام نور/ دانشگاه پیام نور بستر خوبی برای اشاعه کلام ارزشمند قرآن است

دکتر لاله افتخاری در جشن پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه پیام نور ضمن تبریک ایام باشکوه دهه مبارک فجر گفت: امید است دانشگاه پیام نور بتواند در این ایام که نقش دانشگاه می تواند پررنگ و سرنوشت ساز باشد، در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام های موثری بردارد.

وی با عنوان اینکه امروز بیش از گذشته پیوند امت و امام به ثمر نشسته گفت: شکست رژیم غاصب صهیونیستی و ارتقای توان علمی کشور در سطح بسیار خوبی خود را نشان داده و این نشان از وحدت ملت ایران و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم تهران و عضو کمیته فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان و تجاری سازی علم، اظهار داشت: امروز انتظار می رود گام های موثر شما دانشگاهیان عزیز و اساتید در جهت تحقق این امر مهم و تحقق اقتصاد وابسته به علم ودانش بنیان بدون وابستگی به نفت برداشته شود.

دکتر افتخاری از مجموعه فعالیت های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور و برگزاری باشکوه مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور تقدیر کرد و افزود: دانشگاه پیام نور نشان داد که بستر خوبی را برای اشاعه پیام منبع و منشاء کلام خدا در بین جامعه دانشگاهی اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان فراهم آورده است .

وی اظهار داشت: یکی از مهم ترین راه های کشف علوم ناشناخته این است که با قرآن همنشین شویم و امید است با انس و پیوند قرآن و علم شهد چشمه سارهای پیشرفت و ترقی در کشور باشیم.

وی همچنین به نقش دانشگاهیان به ویژه دانشگاه پیام نور در تحقق محورهای مورد نظر مقام معظم رهبری در نامه به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره کرد و گفت: شما دانشگاهیان می توانید به دیگر جوانان سراسر دنیا کمک کنید تا به فطرت خداجویانه خود رجوع کنند.

دکتر افتخاری در خاتمه تصریح کرد: گسترش انقلاب باشکوه اسلامی چنان بوده که در کل دنیا تاثیرگذار بوده و ما آثار آن را در کشورهایی مانند فرانسه، آمریکا، کشورهای اسلامی و منطقه ای می توانیم مشاهده کنیم و امیدواریم خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور با حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن ماه در اشاعه بیشتر فرهنگ انقلاب شکوهمند اسلامی نقش آفرین باشند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر