اخبار روابط عمومي
معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام نور خبر داد: چاپ 14 هزار مقاله علمی پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در نشریات داخل و خارج از کشور

معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در عرصه دانش افزایی و پژوهش رشد قابل توجهی داشته است به گونه ای که تاکنون بیش از 14 هزار مقاله علمی پژوهشی معتبر توسط اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در نشریات داخل و خارج از کشور به چاپ رسیده است.

دکتر حسین زارع افزود: رشد و بالندگی علمی دانشگاه مشروط به پایداری در مدیریت علمی کشور و پرهیز از هر نوع واگرایی افراطی در سیاست گذاری های پژوهشی است.

وی اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری ، انتظار بر این است که اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور با پرهیز از هر نوع سیاست زدگی به توسعه و پژوهش علمی کشور بیش از گذشته بیندیشند و برای اینکه جهانی بیندیشیم و ایرانی اسلامی عمل کنیم باید به تعامل با سایر کشورها و مقتضیات بوم شناختی توجه کنیم.

وی تصریح کرد: در این عرصه دانشگاه پیام نور با توجه به ایران شمول بودن، چابکی نظام آموزشی و ارتباط زنده با دیگر ارکان جامعه همچون خانواده، بیش از سایر دانشگاه ها می تواند ایفای نقش کند.

دکتر زارع با عنوان اینکه توسعه علمی ، نشاط فکری ، جو سازمانی و گروهی توام با انگیزش و اعتماد از پیش نیازهای ضروری بالندگی علمی است، اظهار داشت: نظام آموزش عالی باید ضمن توجه به فضای جهانی و ملی به مسائل جمعیت شناختی و هویت بخشی ملی بیندیشد و ضرورت دارد این مهم در عرصه پژوهش بیش از پیش تبلور یابد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر