اخبار روابط عمومي
رئیس دانشگاه پیام نور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی: دانشگاه پیام نور باید مانند انقلاب، نورانیت را به اقصی نقاط جهان برساند

دکتر سرلک در جشنی که به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما انقلابی نورانی است و دانشگاه ما نیز دانشگاه پیام نور است و رسالت دارد که این نورانیت را به اقصی نقاط کشور و جهان برساند . ما می خواهیم به همگان نشان دهیم که در سایه توکل به خدا و خودباوری و اعتماد به نفس می توانیم به قله های علم و دانش و معنویت دست یابیم.

رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب گفت: خدای را شاکرم که به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، انقلاب ما به انقلابی مردمی، الهی و بی بدیل در دنیا تبدیل شده است و همه دانشگاهیان باید در عمل به مسئولیت خطیر خود در حفظ این انقلاب اهتمام ورزند و از تمامی مجموعه دانشگاه پیام نور دعوت می کنم تا با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اقتدار، همدلی و وحدت خود را به رخ جهانیان بکشند.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به توانمندی های این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور به همت سرمایه های انسانی خود طی 25 سال توانست دستاوردهای ارزنده  و قابل افتخاری ارائه دهد و از آن جمله می توان به «شکستن سد کنکور»، « گسترش آموزش عالی در اقصی نقاط کشور»، « تلاش در جهت برقراری عدالت»، «خدمت رسانی به اقشار محروم»، « تربیت دانشجویان زبده و مومن که در هر آزمون افتخارآفرینی می کنند»، « تدوین 2000 عنوان کتاب خودآموز»، «پوشش دهی 850 هزار دانشجو»، « راه اندازی کلیه مقاطع تحصیلی»، « فراهم ساختن زیرساخت های بی نظیر آموزشی، کارگاهی و فناوری در اقصی نقاط کشور »،«دستیابی به رتبه هشتم پژوهشی و رتبه دوم قرآنی و فرهنگی در بین دانشگاه های کشور»،« کمک به ارتقای علم و فرهنگ و تاسیس 19 دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استانها» و ... اشاره کرد.

دکتر سرلک ضمن قدردانی صمیمانه از همراهی و همدلی اعضای هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: رسیدن به این جایگاه جز با همدلی این عزیزان امکان پذیر نبوده است.

وی همچنین از دکتر روحانی رئیس محترم جمهور که با تاکید بر تدبیر و عقلانیت روح امید و نشاط را در جامعه زنده کرد ، تشکر و قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین  از دکتر فرهادی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به دلیل اعتماد به دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی که قشر عظیمی از دانشجویان سراسر کشور را تحت پوشش دارد و فراهم کردن امکان حضور این دانشگاه در شورای گسترش و شورای عالی آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه پیام نور بر آن است که با همدلی و همراهی صمیمانه در جهت ارتقای برند و جایگاه دانشگاه گام بردارد به نحوی که اساتید، کارکنان و دانشجویان به حضور خود در این دانشگاه افتخار کنند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر