اخبار روابط عمومي
دکتر کریمی در مراسم تکریم و معارفه دو تن از مدیران ستادی دانشگاه پیام نور : مرکز آزمون دانشگاه پیام نور همپای رشد فناوری ، به روز می شود/ مدیران توانمند دانشگاه پیام نور زیرساخت های ارزشمندی به جای گذاشتند

دکتر کریمی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور دارای مدیران توانمندی است که با نوآوری های ارزنده خود زیرساخت های بسیار ارزشمندی را برای این دانشگاه به ارمغان آورده اند و امید است که تغییر و جابه جایی مدیران موجب قطع زنجیره تعامل با مدیران قبلی نبوده و همچنان بتوانیم از ایده های نو و ابتکارات به روز این مدیران در ادامه فعالیت های دانشگاه بهره مند شویم .

وی در مراسم تکریم و معارفه دو تن از مدیران ستادی دانشگاه پیام نور افزود: مرکز آزمون دانشگاه پیام نور همپای رشد تکنولوژی و فناوری به روز می شود و به جرات می توان گفت که مرکز آزمون دانشگاه پیام نور گوی سبقت را از بسیاری از مراکز متولی سنجش هم ربوده است و امید است این مسیر بیش از گذشته و پررنگ تر از قبل در جهت تعالی بیشتر طی شود.

دکتر ضیایی رئیس پیشین مرکز همکاری های بین الملل دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور یکی از بخش های مهم دانشگاه است که امیدواریم برنامه های جاری با قدرت و قوت بیشتری در جهت موفقیت پیش رود.

دکتر سلیم بهرامی رئیس پیشین مرکز آزمون نیز گفت: دانشگاه پیام نور با 512 مرکز الکترونیکی در سراسر کشور هم اکنون در جایگاهی قرار دارد که به جرات می توان گفت به عنوان یکی از بزرگ ترین امتحان گیرنده های کل کشور فعالیت می کند.

سید ابوالحسن ترابی رئیس جدید مرکز آزمون دانشگاه نیز ابراز امیدواری کرد که هم سو با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید بتوانیم  گامی در جهت رشد و تعالی بیشتر برداریم.

گفتنی است در این مراسم  سید ابوالحسن ترابی به عنوان رئیس جدید مرکز آزمون دانشگاه پیام نور معرفی و از زحمات ارزنده سرکار خانم دکتر بهنوش سلیم بهرامی رئیس پیشین مرکز آزمون و دکتر ضیایی رئیس مرکز همکاری های بین الملل دانشگاه تقدیر شد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر