اخبار بسیج
بيانيه امر به معروف و نهي از منكر

بيانيه امر به معروف و نهي از منكر بسيج كاركنان دانشگاه  پيام نور

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليك يا اباعبدالله (ع)

 اَشـهَدُ اَنَّكَ قَد اَقَمتَ الصَّلاةَ وَآتَيتَ الزَّكاة وَاَمَرتَ بـاُلمِعروف ِوَنَهَيتَ عـَنِ المُنكر

سلام و صلوات حق تعالي به روح مطهر سيد و سالار شهيدان، بزرگ پرچمدار دانشگاه امر به معروف و نهي از منكر،امام احرار و آزادگان،                 قبله دردمندان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) و سلام و صلوات بر اولاد و اصحاب با وفايش

محرم يادآور ايثار و فداكاري و از خود گذشتن تا به خدا رسيدن و احياء ارزش‌هاي اسلامي است. محرم بهار حسيني و روح دوباره بخشيدن به             امر به معروف و نهي از منكر است.

امروز ما بسيجيان دانشگاه پيام نور با امام خويش تجديد پيمان مي‌كنيم و لبيك گويان به نداي حق‌طلبي حسين‌بن علي(ع) فرياد خود را                 سر مي‌دهيم:

*اهداف والا و مقدس امام راحل(ره) در تأسيس حكومت اسلامي و منويات مقام معظم رهبري در اعتلاي جمهوري اسلامي ايران و ارزش‌هاي اسلامي بويژه در مورد امر به معروف و نهي از منكر و تأكيد مراجع عظام خواست بسيجيان دلاور بوده و از مسؤلان مي‌خواهيم در اين راه              تمام سعي و توان خود را به كار گيرند.

*  دژخيمان اهريمن صفت و فرمانبران سفير ابليس براي خاموش كردن نور حق، هرگز دست از نيرنگ و فريب برنخواهند داشت؛ما با بصيرت عاشورايي به پيروي از امام آزادگان جهان هرگز زير بار ذلت و ستم نخواهيم رفت.

*  از علماي اعلام، ائمه محترم جمعه و جماعات و روحانيت دلسوز اسلام و انقلاب اسلامي انتظار داريم براي تقويت نظارت همگاني، آموزش و ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر،تذكر لساني را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرار دهند.

*  نخبگان و فرهيختگان بسيجي با تكيه بر توان و بنيه علمي خويش با نهضت فراگير، احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه همراه شده و نقش و وظيفه اساسي خود را ايفا نمايند.

*  واحد هاي دانشگاهي پيام نور در سراسر كشور با حمايت از شوراهاي امر به معروف ونهي از منكر زمينه فعاليت گسترده آنان را فراهم نموده و از شوراها مي‌خواهيم با عزم و همت عالي براي صيانت از ارزش‌هاي ديني بكوشند. 

*  ما بسيجيان دانشگاه پيام نور از مسوولان انتظار داريم براي گسترش فرهنگ نقد پذيري پيشگام بوده و براي همگاني شدن آن اقدام نمايند.

* تعرض وبي‌حرمتي به آمران به معروف و ناهيان از منكر از سوي برخي افراد نابخرد و كوردل، با احكام و قوانين سازگار نبوده و از مسئولين محترم مي‌خواهيم در چارچوب قوانين و مقررات،خود را موظف به حمايت قضائي از آمران و ناهيان بدانند.

در پايان ضمن تأكيد بر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با دعوت از كاركنان اخلاق‌مدار دانشگاه پيام نور به رعايت احكام شرع و قوانين، مي‌خواهيم از سرزنش‌هاي ديگران نهراسيده و به وظايف خود عمل نمايند .

والسلام علي عباده الله الصالحين

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر