وظایف و اختیارات معاونت اداری و مالی دانشگاه
1390/4/25 شنبه


   نظارت بر حسن اجراي فعاليتها و برنامه هاي اداري و مالي و ارايه گزارشهاي لازم به رئيس دانشگاه

   نظارت بر حسن اجراي قوانين و مقررات استخدامي دانشگاه

   نظارت بر حسن انجام كليه امور مالي دانشگاه و مراقبت در رعايت مقررات مالي

   برنامه ريزي و اقدام براي حصول به موقع درآمدهاي اختصاصي دانشگاه

   نظارت بر وصول و دريافت درآمدها و كمكهاي مردمي در چارچوب مقررات

   نظارت بر نحوه هزينه كردن اعتبارات در قالب قوانين، مقررات و ضوابط مربوط

   شركت در شوراها، كميسيونها، جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل اداري و مالي در چارچوب مقررات و حفظ مصالح دانشگاه

   اخذ مجوزهاي استخدامي اعم از هيات علمي و يا ساير كاركنان از مراجع مربوط

   استخدام و به كارگيري نيرو طبق قوانين و مقررات و براساس اعتبارات و بررسيهاي انجام شده در خصوص نيروي انساني دانشگاه توسط معاونت برنامه ريزي و ارزيابي

   نظارت و سرپرستي فعاليتهاي مربوط به تهيه و تدارك كليه مايحتاج دانشگاه

   صدور اجازه حمل و نقل كليه لوازم و تجهيزات به مراكز و مناطق دانشگاه

   صدور دستور پرداخت هزينه ها

   شركت در جلسات شوراي دانشگاه جهت اتخاذ سياستهاي لازم در زمينه هاي اداري و مالي

   نظارت برحسن انجام خدمات عمومي، رفاهي، تداركات و ...

   پيشنهاد نصب و غزل مديران واحدهاي تابعه به رياست دانشگاه

   برنامه ريزي، ايجاد هماهنگي و نظارت مستمر برحسن اجراي وظايف واحدهاي تابعه

   تشكيل جلسات شوراي تخصصي اداري و مالي

   همكاري و تلاش براي ارتقاي رفاه كاركنان

   همكاري با ساير بخشها براي بهبود نيروي انساني