گام دوم انقلاب
دوشنبه 30 دی 1398 راهکارهای اجرایی گام دوم انقلاب در دانشگاه پیام نور
دکتر معصومی : دانشگاهیان متولیان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
در راستای اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب و بررسی راهکارهای عملیاتی و اجرائی آن ، دومین جلسه از سلسله جلسات تدوین شده برای تحقق این موضوع ، با حضور همه اعضاء در محل ستاد استان برگزار شد.
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن محکوم کردن مجدد حرکت بزدلانه آمریکای خبیث در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، با تاکید بر اهمیت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ، گفت : دانشگاهیان متولیان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند .
دکتر معصومی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مبنی بر مولفه های هفت گام انقلابی مطرح شده ، گفت : باید از ظرفیت و پتانسیل اساتید ، کارکنان و دانشجویان برای تحقق بیانیه نهایت استفاده را بکنیم و با تدوین برنامه های مناسب و در چهارچوب بیانیه ، در تحقق این موضوع مهم به سهم خود اثرگذار باشیم .
حجت الاسلام دکتر جلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن تسلیت مجدد شهادت سردار دلها ، گفت : جهت اجرایی شدن و تحقق گام های بیانیه لازم است همه مدیران در حوزه مربوطه راهکارها و پیشنهادات عملی خود را ارائه نمایند.
در ادامه جلسه اعضاء با بیان نظرات و پیشنهادات خود موارد 12 گانه ای را جهت عملیاتی نمودن برنامه های دانشگاه در چهارچوب بیانیه گام دوم به تصویب رساندند.

 


 گام دوم   
1398/10/30 دوشنبه

 
امتیاز دهی