اخبار و اطلاعیه ها
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 اخذ مجوز تاسیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز اراک اخذ مجوز تاسیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز اراک

 

معاون پژوهشی وزارت علوم از تبدیل مراکز راکد دانشگاه پیام نور به مراکز رشد و تجاری سازی و نوآوری در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش مهر، مراسم پاسداشت مقام معلم امروز به میزانی دانشگاه پیام نور و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام نور برگزار شد.

در این مراسم تفاهم نامه‌ای میان مسعود برومند معاون پژوهش فناوری وزارت علوم و محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور برای تأسیس مراکز نوآوری و توسعه فناوری منعقد شد.

مسعود برومند پس از انعقاد این تفاهم نامه گفت: تفاهم نامه امروز در جهت سیاست وزارت علوم در راستای میل دانشگاه‌ها به سمت دانشگاه کار آفرین منعقد شده است تا از فضاهای راکد و زیر ساخت‌های لازم برای نوآوری استفاده شود و دانشجویان بتوانند امکانات را به ثروت ملی تبدیل کنند.

معاون پژوهشی وزیر علوم افزود: شورایی برای پیشبرد اهداف این تفاهم نامه پیش بینی شده است که از اعضای هیئت علمی و دانشگاه پیام نور برای هدایت واحدهای فناوری در مراکز رشد استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: معاونت علمی ریاست جمهوری نیز برای تجهیز مراکز نو آوری مذکور اعلام آمادگی کرده است وزارت علوم نیز از این مراکز حمایت می‌کند.

شایان ذکر است با مجوز وزارت علوم مرکز رشد و نوآوری در دانشگاه پیام نور مرکز اراک افتتاح خواهد شد
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر