اخبار و اطلاعیه ها
شنبه 21 اردیبهشت 1398 برگزاری حلقه صالحین با موضوع چالشها و انقلاب اسلامی

برگزاری حلقه صالحین با موضوع"چالشها و انقلاب اسلامی"

حلقه صالحین با موضوع"چالشها و انقلاب اسلامی" با حضور سرهنگ بیاتی و جمعی از کارکنان ستاد استان و مرکز اراک به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سالن جلسات مرکز اراک برگزار شد.

سرهنگ بیاتی، معاونت سیاسی و عقیدتی سپاه روح اله، به سرگذشت 40 ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:  انقلاب ایران همانطور که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم اشاره نمودند بدون هیچ تجربه ای و با ترکیب اسلامیت و جمهوریت بوجود آمد.

بیاتی افزود: شیرازه شکل گیری انقلاب اسلامی ماهیت دینی داشت و عظمت پیشرفتهای 40 ساله ایران آنگاه بدرستی دیده می شود که با مدلهای مشابه در انقلاب های بزرگی چون فرانسه، شوروی و هند مقایسه گردد.

وی به شاخص های اقتصادی کشورهای مصر و عراق اشاره کرد و گفت: این دو کشور از ثروتمندترین کشورهای منطقه از لحاظ دسترسی به آبهای گرم، صنعت توریست و خاک و زمین می باشد ولی از لحاظ اقتصادی وضعی بدتر از کشورهای منطقه دارند.

وی به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت و تمامیت عرصه علم و فناوری و زیرساختهای موجود، بالا رفتن بینش سیاسی و مشارکت عموم مردم در مسائل سیاسی، سنگین شدن کفه عدالت در سیستم امکانات درست، افزایش عیار معنویت و اخلاق در جامعه و ایستادگی در برابر مستکبران از جمله این برکات به شمار می آید.

بیاتی به چالشهای انقلاب اشاره کرد و افزود: چالش آن روز کوتاه کردن دست عمال بیگانه با تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی و لانه جاسوسی و در مقابل چالش امروز حضور در مرزهای رژیم صهیونیستی و منطقه ای و برچیدن نفوذ آمریکا از منطقه و حمایت از مجاهدین فلسطینی و دفاع از حزب اله می باشد.

معاون سیاسی، عقیدتی سپاه اظهار داشت: اگر چه چالش دیروز تحریم ایران از ابتدایی ترین تسهیلات دفاعی بود ولی چالش امروز موشک های نقطه زن و جلوگیری از صادرات تسهیلات پیشرفته به یمن، سوریه و لبنان می باشد.
وی به بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: به فرموده حضرت آقا دشمن از جنگ نظامی مأیوس شده و از طریق جنگ اقتصادی وارد عمل شده است که این مرحله از همه مراحل آسانتر می باشد و با حمد و قوه الهی به راحتی و با ابزارهایی چون: نخبگان، نقدینگی، صنایع و امکانات خوب از آن عبور خواهیم کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر