اخبار و اطلاعیه ها
چهارشنبه 5 تیر 1398 مصاحبه اختصاصی معاونت سیاسی - امنیتی استانداری مرکزی با مسئول روابط عمومی دانشگاه

جناب آقای مهندس اکرمی معاونت سیاسی - امنیتی استانداری مرکزی طی مصاحبه اختصاصی با مسئول روابط عمومی دانشگاه اظهار داشتند:


دانشگاه پیام نور آموزش عالی را به درون خانه ها، به نقاط مختلف و به درون ادارات آورده و به نوعی در گسترش آموزش عالی نقش به سزایی داشته و توانسته است آنهایی که علاقه مند به ادامه تحصیل و دانش افزایی هستند و همچنین متقاضیانی که تحت هر شرایطی  امکان ادامه تحصیل را ندارند، زمینه را برایشان فراهم نماید. در واقع به دلیل عدم امکان تحصیل تمام وقت بعضی از افراد جامعه در دانشگاه های روزانه، دانشگاه پیام نور این فرصت را برای علاقه مندان ادامه تحصیل فراهم نموده و این دانشگاه مطابق شرایط زمانی و مکانی متقاضیان، شرایط را مهیا و به گسترش آموزش عالی در اقصی نقاط کشور کمک نموده  است.

دانشگاه پیام نور با ایجاد بستر ارائه خدمات آموزشی نیمه حضوری و آموزش از راه دور به رشد و توسعه علمی کشور کمک شایانی نموده و با برگزاری آزمونهای متمرکز و استاندارد موجب افزایش سطح علمی دانشجویان و از طرفی هم در جهت ترویج علم و فرهنگ اسلامی  گام های مؤثری برداشته است.

وی افزود با توجه به اینکه این دانشگاه تابعه وازت علوم بوده و جزو دانشگاه های دولتی محسوب می گردد از حیث اعتبار مدارک تحصیلی و همچنین دریافت شهریه کمتر از دانشجویان توانسته است به اقشار کم درآمد جامعه خدمات خود را ارائه دهد.

وی در پایان ضمن ابرازامیدواری در خصوص افزایش سطح علمی ، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان کما فی السابق در دانشگاه پیام نور گامهای موثری برداشته شود

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر