اخبار مراکز وواحدها

شنبه 12 خرداد 1397 برگزاری جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهرستان کمیجان

با حضور اعضای شورای شهر شهرستان کمیجان و مسیولان دانشگاه پیام نور واحد کمیجان برای بهبود مشکلات و حمایت از دانشجویان جلسه مشترک در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور: جلسه مشترک دانشگاه پیام نور واحد کمیجان و اعضای شورای اسلامی شهرستان برای بهبود مشکلات دانشجویان و حمایت از دانشگاه برگزار شد.

قنبری سلحشور سرپرست دانشگاه پیام نور واحد کمیجان ضمن خوش آمد گویی به اعضاء شورای شهر شهرستان کمیجان به دانشگاه گفت: مشکلاتی اعم از جذب دانشجو و بحث ایاب و ذهاب برای دانشجویان و دانشگاه دارای اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد: اعضاء شورای شهر و دانشگاه باید تمام توان خود را برای جذب دانشجو به کار ببرند که امیدواریم با کمک شورا  و تبلیغات گسترده در سطح شهر و مدارس این مهم تحقق یابد.

 ایشان افزود: دانشگاه برای سهولت تردد دانشجویان با توجه به بعد مسافت دانشگاه تا شهرستان درخواست راه اندازی سرویس تاکسی مختص این مسیر را دارد.

قنبری سلحشور با اشاره به مزایای دانشگاه پیام نور، امکانات و تسهیلاتی که به دانشجویان ارائه میدهد افزود: دانشگاه پیام نور آمادگی لازم در جهت ارایه بهتر خدمات به پذیرفته شدگان را دارد.

عرفانی عضو شهرستان کمیجان در جهت توسعه و حمایت از دانشگاه پیام نور برنامه هایی را عنوان کرد و افزود: برنامه های آموزشی کوتاه مدت و ساخت مهمانسرا  در داخل دانشگاه برای استفاده مسافرین و توسعه کشاورزی با گل کاری و در آمد زایی در محوطه دانشگاه از حمایت های شورا در آینده می باشد.

 در آخر اعضای شورا از ساختمان و محوطه دانشگاه پیام نور بازدید نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر