اخبار بسیج
همايش گراميداشت هفته بسيج (تاريخ درج خبر:6/9/92)

همايش گراميداشت هفته مبارك بسيج همزمان با سالروز تأسيس بسيج مستضعفين با حضور پر شور  و معنوي كاركنان بسيجي خواهر و برادر دانشگاه پيام نور سازمان مركزي برگزار شد.

اين همايش با توديع فرمانده قبلي بسيج جناب سرهنگ طايران و معارفه فرمانده جديد  بسيج كاركنان دانشگاه پيام نور جناب سرگرد لك زايي در جمع بسيجيان اين دانشگاه همراه بود.

سرگرد ابراهيم لك زايي فرمانده بسيج با اعلام اين خبر گفت:

بسيج يك نهاد برخاسته از بطن جامعه و خودجوش است. بسيج فوريت پذير است و تجلي يك وحدت و كثرت همزمان است يعني بلافاصله جمع مي شوند با الهام گيري و تبيين سياستها در قالب نيروهاي عملياتي در جامعه پخش مي شوند و هر كدام در انجام سهم و نقش خود، تصميم گير، برنامه ريز و عمل كننده هستند.

به حول و قوه الهي اين همايش به منظور ارج نهادن به مقام شامخ بسيجيان در راستاي منويات ولي امر مسلمين امام خامنه اي (مدظله) و ايجاد روحيه نشاط و خودباوري در بين بسيجيان برگزار گرديد. لازم به ذكر است بسيج كاركنان به مناسبت هفته مبارك بسيج و بر حسب وظيفه غبار روبي و اداي احترام به شهداي گمنام، ديدار از خانواده محترم شهدا و صبحگاه مشترك بسيجيان را نيز در برنامه داشت كه به حمد الله با حضور ارزشمند بسيجيان برگزار شد.

در پايان همايش از بسيجيان نمونه تقدير و به برندگان مسابقات فرهنگي جوايزي اهداء شد.


















 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر