اخبار بسیج

اطلاعیه بسیج در خصوص یوم الله 22 بهمن
جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا اسرا/ 81
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَالْفَجْرِ * وَلَیَالٍ عَشْرٍ * وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ * وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ * هَلْ فِی ذَلِکَ قَسَمٌ لِذِی حِجْرٍ
                      نفس گرم کدامین عیسی، بر تن مرده ی صد ساله ی این خلق دمید؟ ید بیضای کدامین موسی نور از دیده ی هامان بربود؟ عقل را از سر فرعون پراند؟
                    عشق و اخلاص کدام ابراهیم، آب برآتش نمرود بریخت؟ قدرت قدس کدامین جبریل مشت حق بر دهن باطل زد؟ همت و صبر کدامین ایوب در شتابان دل خلق افتاد؟
یا که اعجاز چه روح اللهی ،با سر انگشت مسیحایی خویش، پیکر مرده و افسرده ی این ایران را ، به خداوند قسم ؛ بار دگر احیا کرد؟ آن کدام آذر بود؟ آن کدام آتش برخاسته از سینه ی خاکستر بود
که چنین غوغا کرد؟ که چنین محشر بی سابقه ای بر پا کرد؟
       رویش انقلاب خطیر و خیره کننده ، زایش استقلال و آزادی و شکوه اقتدار و عظمت الهی در ایران اسلامی مبارکباد.

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش تو می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری . بهمن که از راه می رسدشهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است. هر بهمن امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید. گام هایش همه جا یاس می کارد و گل محمدی به خانه ها هدیه می کند.
                                                              
                                                                                                                                      (( بهمن همیشه در راه است))
در یو م ا... 22 بهمن ماه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به ندای ملکوتی شهیدان والامقام و امام شهیدان ونائب برحقش امام خامنه ای(مدظله العالی)  لبیک گفته وهمسو با همه ی امت حزب ا.. برای پاسخگویی به یاوه گویی های استکبار جهانی وبه رخ کشیدن اقتدار و عظمت اسلام ناب محمدی(ص) در کنار همسنگران عاشق، در راهپیمایی شکوهمند سراسری ایران اسلامی شرکت نموده و شعار همیشگی ودشمن شکن مرگ بر امریکا و اسرائیل را از سویدای دل فریاد نموده واز دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه ،حق برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای دفاع خواهیم کرد.
بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر