همایش ها
1398/11/5 شنبه
همایش آسیب های اجتماعی به میزبانی پیام نور اهر
دکتر معصومی : دانشگاه پیام نور اهر در اسفندماه میزبان همایش استانی خواهد بود.

.

همایش آسیب های اجتماعی ، چالش ها و راهکارها ، در اسفندماه سالجاری به میزبانی دانشگاه پیام نور واحد اهر برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با اعلام این خبر ، گفت : با رایزنی های صورت گرفته و تعامل مناسب بوجود آمده با فرمانداری و سایر ادارات شهرستان اهر ، پیام نور واحد اهر در اسفند ماه میزبان این همایش علمی و کاربردی خواهد بود.
دکتر معصومی با اشاره به برگزاری موفق بسیاری از همایش ها در مراکز و واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور استان ، گفت : سعی داریم با بررسی و توجه به مسائل و نیازهای روز جامعه موضوع همایش های خود را انتخاب کنیم تا شاهد بهره مندی همه دست اندرکاران و مسئولین از نتایج آن باشیم .
وی با بیان اینکه در جوامع مدرن مشکلات و مسائل جامعه توسط محققین و پژوهشگران دانشگاهی مرتفع می شود ، گفت : باید بتوانیم با استفاده از پتانسیل اساتید دانشگاهی در راستای بررسی مشکلات جامعه در قالب طرح های پژوهشی و ارائه راه حل های عملی برای آنها گام برداریم تا بتوانیم شاهد رشد و تعالی بیش از پیش ایران عزیز اسلامی باشیم .
رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران دانشگاه پیام نور واحد اهر جهت برنامه ریزی و انجام کارهای برگزاری این همایش استانی ، گفت : از همه دانشجویان ، کارکنان و اساتید صاحب نظر در حوزه آسیب های اجتماعی دعوت می کنیم با ارائه مقاله و بیان نکته نظرات خود در پربار بودن این همایش سهیم باشند.
شایان ذکر است همایش " آسیب های اجتماعی ، چالش ها و راهکارها " چهاردهم اسفند ماه سالجاری در دانشگاه پیام نور  واحد اهر برگزار خواهد شد.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت همایش به نشانی http://conference.pnu.ac.ir/AzSharghi-AharSPCS یا پورتال دانشگاه پیام نور اهر به آدرس http://ahar.eaz.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر