آموزش الکترونیک
1398/9/5 سه‌شنبه
اولین جلسه توجیهی کارآموزی دانشجویان برگزار شد
دکتر معصومی : هدف دانشگاه پیام نور ورود فارغ التحصیلان خلاق و کارآفرین به جامعه است .

.

در راستای عملیاتی کردن تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه و کانون انجمن صنفی کارفرمایان استان ، اولین جلسه توجیهی کارآموزی دانشجویان مرکز تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استان :
به منظور ارتباط دانشجویان گروه علوم پایه و فنی و مهندسی با مراکز صنعتی استان و طی نمودن واحد کارآموزی و کارورزی در این مراکز ، به همت اداره خدمات آموزش و آموزشهای آزاد استان ، تعداد 60 نفر از دانشجویان مرکز تبریز در جلسه توجیهی کارآموزی در محل ستاد استان شرکت کرده و با مشخصات دوره و نحوه گذراندن این واحد درسی در مراکز صنعتی آشنا شدند.
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به رسالت دانشگاه در تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص جامعه و لزوم توجه به اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین عامل رشد و توسعه جوامع ، هدف دانشگاه پیام نور را ورود فارغ التحصیلان خلاق و کارآفرین به جامعه دانسته و گقت :  با توجه به صنعتی بودن استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز و موقعیت ویژه اقتصادی و صنعتی موجود ، در صورت برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت و بهره مندی از پتانسیل های این دو نهاد تاثیر گذار کشور ، شاهد شکوفایی بیش از پیش در صنعت و تکنولوژی کشور خواهیم بود.
وی با اشاره به نیروی جوانی و استعدادهای ناب دانشجویی در دانشگاه پیام نور استان ، تدوین برنامه های ارتباط با صنعت را جزو مهمترین اولویت های دانشگاه در سال های اخیر دانسته و گفت : تفاهم نامه همکاری با کانون انجمن صنفی کارفرمایان استان فرصت مغتنمی است تا بتوانیم دانشجویان دانشگاه را با حوزه صنعت و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم .
در ابتدای جلسه خانم علیزاده رئیس اداره خدمات آموزشی استان و خانم عباسی مسئول آموزش های آزاد استان به تشریح اهمیت این کارگاه آموزشی و نحوه بهره مندی دانشجویان از دوره کارآموزی و کارورزی پرداخته و به سوالات دانشجویان در خصوص موضوعات مربوطه پاسخ دادند.
دکتر هاشم پور رئیس انجمن دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های استان و دکتر پاشایی رئیس انجمن قطعه سازان کشور ، به عنوان مهمان و سخنرانان ویژه این کارگاه آموزشی در خصوص صنعت و اهمیت آشنایی با ابعاد مختلف آن و نحوه به کارگیری علوم آموخته شده توسط دانشجویان در آن را تشریح کرده و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

 






 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر