اخبار
1398/10/14 شنبه
همزمان با عزای عمومی در سراسر کشور صورت گرفت
دانشگاه پیام نور مرکز تبریز در سوگ و حیرت شهادت سردار سرافراز اسلام

.

با اعلام سه روز عزای عمومی توسط رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) ، و همزمان با سراسر کشور دانشجویان ، کارکنان و اساتید مرکز تبریز در اندوه فراق سردار رشید اسلام ، حاج قاسم سلیمانی عزادار شدند.  
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
پس از شهادت سردار سرافراز جبهه های نبرد حق علیه باطل توسط عوامل تروریستی و خبیث آمریکای جنایتکار و اعلام سه روز عزای عمومی در کشور توسط رهبر فرزانه انقلاب ، در دانشگاه پیام نور مرکز تبریز همه عوامل اجرائی ، علمی و دانشجویی همزمان با جای جای ایران عزیز اسلامی سوگوار از دست دادن فرمانده شجاع ، بی بدیل و بی نظیر سپاه قدس جمهوری اسلامی شدند.
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان و دکتر فضلی رئیس مرکز تبریز با صدور پیام های جداگانه و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی ، بر ادامه راه آن شهید والامقام تاکید کرده و از همه مسئولین کشور و به خصوص نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی خواستار انتقام گیری از عاملان این حادثه تاسف بار شدند.
دکتر معصومی با اشاره به توانمندی های بی نظیر سردار سلیمانی در عرصه مقابله با تروریسم جهانی و ترس و وحشت همه دولت های حامی تروریسم از این ژنرال بی نظیر ایران ، گفت : قطع یقین قطره قطره خون این شهید بزرگوار درخت تنومند انقلاب اسلامی را بیش از پیش تنومندتر خواهد کرد و جوانان و دلداگان سردار دل ها ، راه او را به نحو احسن ادامه خواهند داد و دشمن می داند و باید مطمعن باشد که این حرکت ددمنشانه به هیچ وجه بی پاسخ نخواهد ماند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در اقصی نقاط جهان و داخل کشور ، گفت : اینگونه حرکات غیرانسانی و ترور شخصیت های جهانی ، اراده و همبستگی ملت ایران را دو چندان کرده و روحیه و ذات واقعی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را بر همگان آشکار می سازد.
دکتر فضلی نیز با تمجید از همبستگی ملت ایران و آحاد مردم استان آذربایجان شرقی در راهپیمایی روز جمعه ، گفت : بار دیگر نشان دادیم که خواب دشمنان در مورد این کشور برای بازگشت دوباره اشان ، تعبیر نخواهد شد و جوانان و انقلابیون با دیدن این رفتارهای خبیثانه آمریکای جنایتکار ، در ادامه دادن راه مقاومت و استقامت مصمم تر خواهند شد.
شایان ذکر است به همت بسیج اساتید ، کارمندی و دانشجویی مرکز تبریز فضاسازی و ایستگاههای عزاداری و نذر خرما و چای جهت شادی روح سردار قاسم سلیمانی صورت پذیرفته است .

 





 




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر