اخبار
1398/10/23 دوشنبه
با حضور دکتر معصومی رئیس استان
جلسه شورای اداری دانشگاه پیام نور مرکز مراغه برگزار شد.

.

جلسه شورای اداری مرکز مراغه با حضور دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی و مهندس تبریزی مدیر امور اداری و پشتیبانی استان و اعضای هیئت رئیسه و کارکنان مرکز مراغه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز مراغه :
دکتر معصومی ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران و همرزمان اش در حادثه تروریستی به دست دولت خبیث آمریکای جنایتکار ، گفت : این اقدام آمریکا خون دوستداران و همه ملت ایران را به جوش آورد و اتحاد و همبستگی را که یکی از نیازهای ضروری کشور در زمان کنونی است دو چندان کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با تبین شخصیت والای انسانی سردار سلیمانی ، گفت : باید در علت اینکه چرا از شرق و غرب عالم در غم از دست دادن این سردار دلها عزاداری کردند ، کمی تحقیق کنیم و با الگو قرار دادن سیر و سلوک ایشان همواره در خدمت مردم باشیم و در راستای کاهش درد و آلام آنان حرکت کنیم .
وی با اشاره به اینکه مرکز مراغه دومین مرکز بزرگ استان بعد از مرکز تبریز است ، گفت : از زحمات همه شما همکاران محترم علمی و اداری در راستای جذب دانشجو و برقراری محیطی امن و منظم برای ادامه تحصیل دانشجویان قدردانی می کنم و امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتر در این مرکز مهم دانشگاه پیام نور استان باشیم .
دکتر معصومی بحث درآمدزایی را یکی از اولویت های مهم دانشگاه در زمان فعلی دانسته و گفت : همه باید تلاش کنیم تا با بهره مندی از پتانسیل ها و توانمندیهای بالقوه و بالفعل دانشگاه در تمامی زمینه ها با رعایت شان و منزلت دانشگاه ، نسبت به درآمدزایی اثرگذاری داشته باشیم .
در این جلسه تمامی همکاران مرکز مراغه که در جلسه حاضر بودند ، ضمن تقدیر از توجه دکتر معصومی به مسائل جاری کلیه مراکز و واحدهای استان و به ویژه مرکز مراغه ، به بیان نظرات و راهکارههای خود درراستای پیشبرد اهداف دانشگاه پرداختند .

 



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر