اخبار
1398/11/2 چهارشنبه
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور:
تمدید مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا 15 بهمن

.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون(صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) تا 15 بهمن ماه تمدید شد و علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور، در تمامی گروه های آزمایشی؛ علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی ، علوم انسانی و هنر پذیرای داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه است، اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیز می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزینش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت می گیرد، ثبت نام نمایند.
گفتنی است، کلیه داوطلبان می توانند از طریق لینک های موجود در متن خبر در پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir به اطلاعیه سازمان سنجش دسترسی یابند.


اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با تمديد مهلت ثبت نام و سري چهارم رشته هاي تحصيلي جديد در مرحله تمديد پذيرش صرفاً با سوابق تحصيلي در رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پيام نور، غيرانتفاعي، مجازي و پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي در آزمون سراسري سال 1398


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر