1398/3/29 چهارشنبه بازدید دکتر ضماهنی از استان کردستان



بازدید از نحوه برگزاری امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 97/98 در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان کردستان در سفر دو روزه دکتر ضماهنی مدیرکل نظارت، ارزیابی وتضمین کیفیت


مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور؛ 

ارتقای کیفیت آموزشی و خدمات رسانی مطلوب به دانشجویان، سیاست اصلی دانشگاه پیام نور است

دکتر ضماهنی مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور و هیأت همراه از جمله: دکتر یعقوب احمدی رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان، دکتر دارایی معاون مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور کشور دکتر سعیدیان مدیر ناتک این دانشگاه در استان از بخش های مختلف مرکز سقز و نحوه برگزاری امتحانات بازدید نمودند.

دکتر ضماهنی در این بازدید گفت: مهمترین سیاست دانشگاه پیام نور تاکید بر ارتقای کیفیت آموزشی و خدمات رسانی مطلوب به دانشجویان است و در این بازدید مسائل مرتبط با این سیاست ها را پیگیری می کنیم.

عضو شورای دانشگاه پیام نور با اشاره به بررسی وضعیت ستاد استانی، مراکز سنندج و سقز و واحدهای قروه، دیواندره و بانه، وضعیت و کیفیت خدمات آموزشی و انجام امورات در این مراکز را رضایت بخش اعلام نمود و گفت: در این بازدیدها، راهکارهای لازم برای ارتقای وضعیت فعلی بررسی شد.

دکتر ضماهنی درخصوص دغدغه تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه اظهار امیدواری نمود با پیگیری مناسب هیات رئیسه دانشگاه و همکاری نمایندگان، طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی در مجلس به تصویب نهایی برسد.












 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر