1398/5/26 شنبه گزارش ادامه بازدید های دکتر ضماهنی از منطقه 6 دانشگاه پیام نور ( کوهپایه و نائین )

کارکنان اداری و هیات علمی دو اهرم مکمل در خدمت رسانی به دانشجویان

 

 

دکتر ضماهنی مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور طی بازدید هیئت رئیسه دانشگاه از منطقه ۶ (استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری) با حضور در جمع صمیمی کارکنان مراکز نائین و کوهپایه در استان اصفهان، حضور یافت.

دکترضماهنی مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی کیفیت دانشگاه پیام نور در این بازدید کارکنان اداری و اعضای هیئت علمی را دو اهرم مکمّل در مسیر خدمات رسانی مطلوب به دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد: شرط لازم برای تضمین کیفیت در دانشگاه، بهبود مستمر و پایدار خدمات در همه زمینه ها است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های بالقوه دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، بهبود مستمر خدمات در گرو اصلاح فرآیند های داخلی از طریق هم افزایی و تعامل دو سویه اعضای هیئت علمی و کارکنان اداری می باشد و در همین راستا توانمندسازی و حرفه ای گرایی بین اعضا ضروری است.

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی دانشگاه با اشاره به حضور ۳۱ عضو علمی در راس مسئولیت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه گفت: مدیران نظارت استانی دیده بان هایی موثر و مشاورانی امین برای روسای استان ها می باشند که با انجام وظایف محوله در حوزه‌های تخصصی می توانند گره گشای بسیاری از معضلات فرآیندی بوده و به عنوان پیشران هایی کلیدی، فعال و کارا نقش آفرینی نمایند.

وی در پایان افزود: با توجه به برنامه های راهبردی و اهداف متعالی دانشگاه، یکپارچگی و همدلی کم نظیر در میان مدیران عالی دانشگاه را در مقطع حساس کنونی مزیتی ویژه و ارزشمند می دانیم و با تلاش همگانی خانواده بزرگ پیام نور، آینده درخشانی را محقق می سازیم.

 


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر