پژوهش و کارآفرینی
1398/4/12 چهارشنبهبه گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قم:
دکتر حسن علیزاده در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور یزد خبر داد؛
تأسیس و راه اندازی شورای صنفی کارکنان دانشگاه پیام نور

.

دکتر حسن علیزاده در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور یزد خبر داد؛
تأسیس و راه اندازی شورای صنفی کارکنان دانشگاه پیام نور
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور ضمن بیان تأسیس و راه اندازی شورای صنفی کارکنان افزود؛ایجاد شورای صنفی کارکنان با هدف مشارکت هر چه بیشتر کارکنان در جهت تحقق اهداف عالیه دانشگاه پیام نور ، شورای صنفی کارکنان این دانشگاه بزودی با مشارکت تمام همکاران در سراسر کشور تاسیس و راه اندازی می‌شود .
عضو هیات رئیسه دانشگاه پیام نور اظهار داشت: کارکنان بدنه اصلی و مهم اجرایی در دانشگاه پیام نور محسوب می‌شوند و بدون شک مشارکت و همفکری آنها در دستیابی به اهداف دانشگاه و افزایش برآیند کاری و خلاقیت در محیط کار تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
وی گفت: در جوامع و سازمان های موفق و توسعه یافته سرمایه انسانی همواره به عنوان رکن اصلی و انکار ناپذیر مطرح بوده است و توجه به نیازها، استفاده از تجارب و تخصص و بکارگیری نقطه نظرات کارکنان و پرسنل سازمان برای توسعه و پیشرفت هر سازمان و موسسه امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود.
علیزاده تصریح کرد: در واقع شورای صنفی کارکنان دانشگاه پل ارتباطی بین مدیران دانشگاه و کارکنان به شمار می‌آید و بهترین راه برای پیگیری مطالبات و درخواست های این بخش از سازمان است.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به وظیفه شورای صنفی کارکنان،گفت: ایجادِ وفاق، تفاهم و همگرایی هر چه بیشتر و صمیمی تر بین کارکنان و مسئولین جهت برنامه ریزی و استفاده از نقطه نظرات و توانمندی‌های پرسنل، حمایت ازحقوق مادی ومعنوی مشروع وقانونی کارمندان دانشگاهها، بررسی مسائل صنفی ودانشگاهی به منظورتامین رفاه کارکنان، تبیین ارزش وجایگاه واقعی پرسنل جهت طراحی وتحقق نظام جامع شغلی ورفاهی متناسب با شأن و منزلت کارکنان دانشگاه و مشارکت و همفکری  با مدیریت دانشگاه درتصمیم سازی وتصمیم گیری به ویژه درامور مرتبط با کارکنان می تواند از مهمترین وظایف این شورا محسوب شود. که امید است، با تشکیل این شورا ضمن مشارکت هر چه بیشتر کارکنان در تصمیم گیری و برنامه ریزی آتی دانشگاه شاهد نشاط، وفاق و همدلی هر چه بیشتر پرسنل در این واحد دانشگاهی باشیم.
شایان ذکر است در  شورای صنفی کارکنان دانشگاه پیام نور نماینده استان ها و سازمان مرکزی که توسط همکاران در تمامی مراکز واحد ها انتخاب شده اند حضور خواهند بود.
.



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر