برگزیده ها
1398/6/6 چهارشنبه
برگزاری جشن روز کارمند و گرامیداشت هفته دولت
در این مراسم از کارکنان نمونه استان تجلیل شد

.

به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند، مراسم تجلیل از کارکنان نمونه استان با حضور خانم دکتر فاطمه حسینی مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان استانداری، دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان، مدیران ستادی و روسا و کارکنان مراکز و واحدها برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر علیرضا محدثی زرندی در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، تولید علم و تربیت نیروی متخصص و ماهر را دو وظیفه اصلی دانشگاه دانست و گفت: سیاستگذاری و برنامه ریزی به همراه منابع انسانی دو رکن مهم تحقق وظایف هر دانشگاهی می باشند که باید مورد توجه قرار گیرند. 
ایشان ادامه داد: دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان، منابع انسانی دانشگاه هستند که هریک وظیفه و کارکردی در تحقق اهداف دانشگاه دارند که باید این وظیفه به خوبی ایفا شود تا زمینه رشد و پیشرفت دانشگاه فراهم گردد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان، آموزش، پژوهش و تحقیق را جزء مهمترین وظایف دانشجویان و اعضای علمی دانشگاه دانست و گفت: کارکنان بستر لازم برای تحقق این مهم را فراهم می آورند و هرچه تعامل این سه رکن انسانی دانشگاه بیشتر باشد، موفقیت و دستیابی به اهداف آسانتر خواهد بود.
علیرضا محدثی زرندی، ارتقاء خدمات به دانشجویان را از ثمرات تعامل سازنده کارکنان با اعضای هیات علمی دانشگاه خواند و خواستار افزایش بهره وری و حضور  مفید و موثر کارکنان دانشگاه شد.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، نقد را لازمه رشد و پیشرفت دانست و گفت نقد سازنده همراه با تجزیه و تحلیل و دیدن همه شرایط است و با تخریب فرق دارد و امیدواریم محیط های دانشگاهی که پیشرو جامعه هستند به سمت نقد منصفانه و عالمانه حرکت نمایند.
همچنین در این مراسم خانم دکتر فاطمه حسینی مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به تشریح وظایف و کارکردهای هر فرد پرداخت و گفت: افراد جامعه دارای سه کارکرد مهم می باشند که می توان در سه حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی آنها را بررسی نمود.
ایشان ادامه داد: مهمترین بخشی که هر فرد باید به درستی در آن ایفای نقش نماید بخش فردی است و اگر سلامت جسم و روحی افراد یک جامعه تامین شود، می توان امیدوار بود که آن افراد در ارتباط با خانواده و محیط اجتماع به خوبی  ایفای نقش نمایند.
مدیر کل دفتر بانوان استانداری از راه اندازی سامانه سما بانو خبر داد و گفت: بانوانی که  دارای طرح و ایده خلاقانه باشند می توانند در این سامانه آنرا ثبت نمایند و دولت از طرح های اشتغال زا و نو حمایت خواهد کرد  و این می تواند گامی مهم در ایجاد اشتغال و توامند سازی زنان جامعه  ایفا نماید.
گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان نمونه مراکز و واحدها و ستاد استان تجلیل شد.








 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر