نشست شعبه بین الملل دانشگاه پیام نور در استان مرکزی نشست رییس، معاون و رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان مرکزی با حضور مهندس ابراهیمی رییس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مرکزی و نماینده مردم شریف شهرستان شازند در مجلس صبح امروز در سالن جلسات دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور: صبح امروز نشستی صمیمی با حضور نماینده مردم شریف شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی و رییس، معاون استانی و رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان مرکزی با موضوع بررسی مسایل و مشکلات دانشگاه در سالن جلسات دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از دعوت دانشگاه برای برگزاری این نشست، گفت: دنیا در حال پیشرفت و همه چیز به صورت شفاف به مردم ارایه که مجلس دهم نیز تأکید به این موضوع داشته است.

مهندس ابراهیمی ادامه داد: باید همه و بالاخص دانشگاهها به سمتی حرکت کنیم که برخی از مراکز آموزش عالی مادر کشور برند دنیا شوند.

درابتدای جلسه دکتر علی اکبر ملکی راد رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی ضمن خوش آمدگویی به مهندس ابراهیمی و مدعوین جلسه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به سمت آموزش های آزاد و شرکت های نو بنیاد هدایت می شود که با توجه به پتانسیل های خوب در حوزه های علمی، اداری و ساختاری دانشگاه پیام نور توقع داریم حمایت های نمایندگان و دولت نیز در این بخش ها چه در بحث تولید علم و بروز رسانی داشته ها، درآمد زایی در دانشگاه افزایش یابد.

وی ادامه داد: به دلیل کیفیت آموزش های ارائه شده، ارزان بودن شهریه دانشگاه و نبود نیاز برای حضور مستمر در کلاس‌ها، این دانشگاه در بین اقشار مختلف مردم از مقبولیت و استقبال خوبی برخوردار است که امیدواریم با افزایش کمی و کیفی رشته‌ها و خدمات آموزشی متنوع بتوانیم خدمات بهینه ای به جامعه هدف ارایه کنیم. در همین راستا یکی برنامه های در حال پیگیری استان علاوه بر افزایش رشته های میان رشته ای جذب دانشجویان بین الملل است که بزودی مرکز مجری آن که پتانسیل و کیفیت مقبولی را دارد به زودی معرفی می گردد.

در ادامه نشست دکتر سیما عباسی معاون دانشگاه پیام نور استان مرکزی پس از ارائه گزارش روسای مراکز و واحدها ضمن جمع بندی مطالب ارائه شده گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای دانشگاه استان ارائه نمود.

درپایان جلسه مهندس ابراهیمی حمایت های همه جانبه مجلس از دانشگاه پیام نور را در همه عرصه ها اعلام کردند و عنوان داشتند دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه در استان مورد توجه همه مدیران علی الخصوص نمایندگان محترم مجلس بوده و هر نوع حمایتی که این دانشگاه برای رشد و پیشرفت خود در راستای ارتقاء علمی و پژوهشی استان نیاز داشته باشد مجمع نمایندگان آمادگی حمایت و پیگیری آنرا داشته و دارد.

 
امتیاز دهی