اخبار
1398/10/16 دوشنبههمگام با مردم غیور ایران اسلامی:
بیانیه دانشگاهیان پیام نور در محکومیت ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

.



بسم الله قاصم الجبارین

بیانیه دانشگاهیان پیام نور در محکومیت ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

أُذِنَ لِلَّذِینَ یقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ  (الحج: ۳۹)
 

" او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت ‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.( مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 
شجره طیبه شهادت بار دیگردر پهن دشت جهان بالیدن گرفت و ثمره خود را که نوید بخش ظهور منجی عالم (عج) است، را بر جامعه بشری عرضه داشت. در این هنگامه  از خیل سرفرازان سردار، یکی دیگر آسمانی شد تا ملائک بار دیگر معنای کلام الهی "انی اعلم ما لا تعلمون"، را شهودی واقعی نمایند و حجت را براهل آسمان و زمین تمام کند. 
شهادت سرباز ولایتمدار و سلیمان سپاهپان پاسدار انقلاب اسلامی اسباب هم آوایی و هم افزایی را در صفوف ملت های آزاده و ملت رشید ایران افزود و اگر او نبود معادلات منطقه به گونه دیگر رقم زده می شد.
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه برجسته تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود که پس از فعالیت های گسترده و خستگی ناپذیر در زمین گیر کردن  استکبار جهانی و اذنابش؛ در نهایت به دست شقی ترین رژیم استکباری به آرزوی دیرین خود یعنی شهادت واصل و در قهقهه مستانه یاران شهیدش "عندربهم یرزقون " گردید.
اینک ما جامعه دانشگاهیان دانشگاه پیام نور ضمن محکومیت این ترور بزدلانه در تاریکی شبانه، بار دیگر فریاد بر می آوریم که ما را از مرگ نترسانید، مرگ برای ما " احلی من العسل" است و اعلام می کنیم تا همه جهانیان و اهریمن صفتان بدانند با رفتن حاج قاسم به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است، انتقامی که سردمداران آمریکا و اسرائیل را به پشیمانی ابدی دچار خواهد کرد و انسان های آزاده را در رسیدن به آرمانهای الهی وآزادیخواهانه مصمم تر و مطمئن تر خواهد نمود.
عهد استادان  و کارکنان دانشگاه با آن شهید مطهر، پرورش نسلی خدا باور،وارسته، سلحشور، میهن دوست و با شرافت است.
به یاری پروردگارحکیم، در جغرافیای پر افتخار جهان اسلام، جوانانی برومند پرچم آن سردار بزرگ را برافراشته نگاه خواهند داشت. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 
برای امضای الکترونیک کلیک کنید

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر