اخبار
1398/9/24 یکشنبه
سومین آلبوم موسیقی کارمند دانشگاه پیام نور استان زنجان رو نمایی شد

.

سومین آلبوم موسیقی  کارمند دانشگاه پیام نور استان زنجان رو نمایی شد

آلبوم موسیقی " درعاشقی" به خوانندگی جاوید عباسی فلاح  کارمند دانشگاه پیام نور استان زنجان منتشرشد.

به گزارش روابط عمومی ، جاوید عباسی فلاح از کارکنان  دانشگاه پیام نور زنجان خواننده این اثر فاخر، آلبوم موسیقی خود را منتشر کرد.

فلاح با بیان اینکه اشعار این آلبوم از اشعار عاشقانه شاعرانی مولانا ،عطار نیشابوری، فیض کاشانی و عراقی انتخاب شده است، افزود: مردم ایران از اشعارعاشقانه استقبال خوبی می‌کنند و مقوله عشق در کل دنیا به خصوص درکشورهای شرقی چیزی نیست که با گذر زمان کهنه شود و از بین برود.

خواننده این اثر با اشاره به اینکه پیش از این نیز آلبوم "رسم یاری" و "حریر نگاه" را منتشر کرده است هدف از انتشار آلبوم    " در عاشقی " را تولید یک اثر کاملا ایرانی و معرفی هنرمندان توانمند زنجانی عنوان کرد. وی افزود: در این چند دهه به ندرت اثری کاملا ایرانی پیدا می شود که با موسیقی پاپ ترکیب نشده باشد و ذائقه مردم نیز به دلیل  رواج موسیقی غیرایرانی تغییر پیدا کرده است و هر چیزی حتی غیر واقعی در جامعه رواج پیدا کند در نظر مردم به عنوان الگوی خوب پذیرفته می شود واین به بدنه موسیقی کشور آسیب جدی وارد  خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آلبوم " در عاشقی " در 1000 نسخه در زنجان منتشر شده است یادآور شد: ضبط آلبوم " در عاشقی " در مدت سه سال و انتشار آن نزدیک به 2 ماه زمان برده است.

فلاح متولد 1353 در شهر زنجان موسیقی را از سال 1377 به یادگیری ردیف‌های آوازی، تصنیف‌ها و مرکب‌خوانی در نزد میرزا علی اکبر ثقفی قزوینی مشغول شد.

وی از سال 1389 نیز نزد استاد محمدرضا شجریان به یادگیری هرچه بیشترموسیقی اصیل ایرانی ادامه داد.

آهنگ سازی و تنظیم  آلبوم "در عاشقی " آقایان کمال خسروی و مجید ستاری است که در قالب گروه هنگام و درسه قسمت بیات ترک، بیات اصفهان و چهارگاه تنظیم و اجرا شده است .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر