فناوری و پژوهش
1397/12/22 چهارشنبه
اداره کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور هرمزگان برگزار کرد
برگزاری رویداد استارتاپ ویکند بندرعباس با همکاری دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در محل دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس پس از سه روز با معرفی تیم های برتر

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر قربانی مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: در این رویداد 13 تیم در قالب 13 ایده و در مدت سه روز به فعالیت پرداختند.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور هرمزگان افزود: در پایان برنامه، تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیئتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه نمودند.

وی با اشاره به اینکه حدود 108 نفر که به مدت 54 ساعت با همکاری همدیگر برای ارتقاء ایده تیم خود تلاش کردند که نتایج کارشان مورد داوری قرار گرفت اظهار کرد: داوران با ارزیابی فعالیت ها و نتایج حاصل شده های سینگو، گامران و ترانزیت بار را به ترتیب اول تا سوم اعلام کردند.

قربانی تصریح کرد: ایده های مطرح شده در این مراسم استارتاپ ویکند بسیار پخته تر از روز اول بود که این نشان از تلاش گروهی آنان برای دست یابی به نتیجه مطلوب است و بررسی ایده ها در این سه روز حاکی از افزایش انگیزه در بین افراد می باشد.

و با بیان اینکه در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شوند اظهار داشت: آنچه که در این برنامه اهمیت فراوان دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر