آموزش
1398/6/25 دوشنبه
معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اعلام کرد:
28شهریور آخرین مهلت ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور در شهرهای هرمزگان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، خانم دکتر فاطمه عامری سیاهوئی معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان، گفت: ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی آغاز شده و مهلت پایانی آن نیز 28 شهریورماه می باشد.

عامری سیاهوئی،اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیز می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزینش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت می گیرد، ثبت نام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان براي اطلاع از جزئيات ثبت نام  و اخذ مشاوره رایگان و ثبت نام به نزديكترين دانشگاه پيام نور در 14 شهر هرمزگان مراجعه و جهت ثبت نام اقدام  نمايند.

معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان  با اشاره به اینکه اين واحد دانشگاهی به عنوان بزرگترين دانشگاه دولتي است و مزاياي ويژه اي براي تحصيل داوطلبان مهیا کرده است، تصریح کرد: برگزاري كلاسهاي نيمه حضوري، كمترين شهريه در بين دانشگاه هاي شهريه اي و پرداخت به صورت تسهيلات قرض الحسنه، امكان انتخاب شهر محل سكونت به عنوان محل آزمون پاياني، استفاده از كلاسهاي الكترونيكي، تحصيل همزمان در دو رشته، آزمون هاي استاندارد  بخشی مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور می باشد


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر