اخبار آموزش الکترونیک
1398/6/3 یکشنبه
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه دانشگاه پیام نور:
کمک هزینه شهریه دانشگاه پیام نور دغدغه قریب نیم میلیون خانوار را مرتفع می کند

.

دکتر اصغرابوالحسنی کمک هزینه شهریه دانشگاه پیام نور را حلال مشکلات مالی قریب 500 هزار خانوار در سراسر کشور دانست و گفت: دانشگاه پیام نور و بانک صادرات به دلیل تشابه در گستردگی در داخل و خارج از بهترین همکاری را برای ارائه خدمات مطلوب و در شآن دانشجویان این دانشگاه خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه دانشگاه پیام نور امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و بانک صادرات با عنوان اینکه بانکداری خرد مبنای عملیات بانکی است و بانک صادرات با ابتکاری نو و گسترش خدمات مستقیم به دانشجویان این دانشگاه، علاوه بر رفع مشکل مالی دانشجویان، بانکداری خرد را هم گسترش خواهد داد و این تفاهم نامه دارای منفعتی دو جانبه است.
وی تخصیص تسهیلات به کارمندان، اعضای هیات علمی و حافظان قرآن را از دیگر مفاد تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: این تفاهم نامه در مجموع شرایط بسیار مناسبی را برای کل خانواده دانشگاه پیام نور فراهم خواهد کرد.  
وی اعطای وام با کارمزد یک و ۴دهم درصد را کمتر از حداقل کارمزد بانک ها و بهترین فرصت برای دانشجویان عنوان کرد و ضمن قدردانی از بانک مهر برای حمایت دانشگاه، ابراز امیدواری کرد : دانشجویان دانشگاه پیام نور با دریافت این وام دیگر دغدغه ای جز تحصیل نداشته باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر