اخبار آموزش الکترونیک
1398/6/3 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:
دانش آموزان نظام جدید می توانند بدون آزمون دانشجوی پیام نور شوند/تشریح مزایای تحصیل در پیام نور

.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: دانش آموزان نظام جدید سیستم (3-3-6) نیز می توانند با مراجعه به مراکز یا سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام بدون آزمون اقدام نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محمد خیری با اشاره به اینکه داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند نیز می توانند در رشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند، افزود: داوطلبان نظام آموزشی جدید (3-3-6) می توانند در رشته های  تمامی گروه های آزمایشی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sangesh.org  یا مراجعه حضوری به مراکز و واحدهای پیام نور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور کمترین شهریه  را از دانشجو اخذ می کند و دانشجویان می توانند برای تمام مقطع تحصیلی خود وام با بازپرداخت بلند مدت 48 ماهه با کارمزد۱/۴ درصد دریافت نمایند، گفت: تحصیل رایگان برای افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و.. می باشد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خاطر نشان کرد: ثبت نام بدون آزمون در 14 واحد و مرکز هرمزگان شروع شده و تا 28 شهریورماه نیز فرصت باقی است.

خیری با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور، تصریح کرد، دانشگاه پیام نور  رتبه اول کیفیت آموزشی و رتبه 10 پژوهشی در بین دانشگاه های کشور داراست و بهترین فرصت برای شاغلین و افرادی که نمی توانند در کلاس درس شرکت نمایند فراهم شده است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد:  تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، آزمون های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون های آنلاین و الکترونیکی از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور می باشد و این بهترین فرصت برای متقاضیان جهت تحصیل در دانشگاه پیام نور است و این مزایا  نشان از کیفیت و مهم بودن  یک دانشگاه دولتی است.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر