برگزاری جلسه مسئولین فرهنگی دانشگاه پیام نور استان دومین جلسه مسئولین فرهنگی دانشگاه پیام نور استان با حضور ریاست دانشگاه پیام نور استان در سالجاری برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر شهریاری،رئیس دانشگاه پیام نور استان با توجه به شعار سال گفت: مزین شدن سالجاری به نام" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به جایگاه مباحث فرهنگی و نقش مدیران و مسئولین در این حوزه تاکید می نماید.
قربان شهریاری در خطاب به مسئولین فرهنگی مراکز و واحدها دانشگاه پیام نور استان اظهار داشت: برنامه هایی همچون برگزاری جشن جدید الورودی ها و واگذاری فعالیتهای فرهنگی دانشگاه به انجمن ها،کانونها و بسیج دانشجویی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی در ادامه افزود: با توجه به واگذاری دبیرخانه استانهای مرزی به دانشگاه پیام نور استان گلستان از تمامی مسئولین فرهنگی در راستای فعالیت و همفکری در این دبیرخانه دعوت بعمل می آید.
رئیس دانشگاه پیام نور استان در این جلسه با اشاره به برنامه های آتی دانشگاه بیان داشت:جهت تشکیل انجمن علمی حداقل 60درصد رشته های موجود در دانشگاه و تشکیل 5 کانون فرهنگی و هنری(قرآن و عترت، حجاب و عفاف، هلال احمر، ایثار و شهادت و شعر و ادب) درتمامی مراکز و واحدها باید تا پایان سالجاری اقدام گردد.
این مقام مسئول تصریح کرد: اقداماتی همچون افزایش انجمن های علمی دانشگاه از 58 انجمن به 130 انجمن و افزایش کمی 26 کانون فرهنگی و هنری به 60 کانون و توجه به 31 نشریه دانشجویی دارای مجوز در دانشگاه وهمچنین صدور مجوز جدید برای نشریات مد نظر مسئولین مراکز و واحدها قرار گیرد.
قابل ذکر است، جلسه مسئولین فرهنگی دانشگاه پیام نور استان هر 3 ماه یکبار با هدف بررسی فعالیتهای فرهنگی گذشته و برنامه ریزی فعالیتهای ماههای آتی تشکیل می گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید