برگزیده ها
1398/6/6 چهارشنبه
به همت انجمن علمی رشته حقوق:
جشن دانش آموختگی این رشته برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اردبیل، جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان رشته حقوق در دانشگاه پیام نور استان اردبیل برگزار شد.

این مراسم که با همت و برنامه ریزی دانش آموختگان و دانشجویان رشته حقوق مرکز اردبیل برگزار شد، میزبان خانواده ها، اساتید و مسئولین دانشگاه بود که یک روز خاطره انگیز را رقم زدند.

دکتر افسر روحی رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با حضور در این مراسم گفت: یکی از شیرین ترین مراسماتی که یک شخص دانشگاهی میتواند داشته باشد همین جشن دانش آموختگی است که خاطرات شیرین دوران تحصیلی را بازگو میکند.

دکتر روحی ادامه داد، قطعا دانش آموختگان دانشگاه پیام نور جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا خواهند کرد و مصداق آن حضور دانش آموختگان این دانشگاه در کسوت هیات علمی دانشگاههاست.

دکتر روحی با اشاره به اینکه  اکثر دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در مقاطع و مدارج بالا از دانشگاههای معتبر پذیرفته می شوند ابراز امیدواری کرد: سهم قابل توجهی از آزمونهای سازمان سنجش، آزمون های قضاوت، آزمونهای وکالت و آزمونهای استخدامی متعلق به دانش آموختگان دانشگاه پیام نور است و ما بر این موفقیت افتخار میکنیم.

این مراسم با مجری گری  مجید صفری دانشجوی رشته حقوق و دست اندرکاری آقایان پرستار و توکلی اجرا گردید و  از کارمند ساعی گروه حقوق آقای رضا شعبانی توسط دانشجویان تجلیل بعمل آمد.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر