برگزیده ها
1398/6/9 شنبه
روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه : برگزاری کارگاه آموزشی یکروزه توانمند سازی کارشناسان امور دانشجویی با حضور مسئوولان صندوق رفاه سازمان مرکزی در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه

.

 

روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه : برگزاری کارگاه آموزشی یکروزه توانمند سازی کارشناسان امور دانشجویی با حضور مسئوولان صندوق رفاه سازمان مرکزی در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه

 

"وام های دانشجویی در رفع بخشی از مشکلات دانشجویان و نیز اهمیت خدمت به دانشجویان به عنوان ولی نعمتان دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تاثیر دارند . "

Description: C:\Users\ravabet\Desktop\عکس جلسه\۲۰۱۹۰۸۲۷_۱۱۰۳۳۰.jpg

         کارگاه آموزشی در خصوص پرداخت انواع وام های دانشجویی با حضور همکاران اداره کل امور دانشجویان سازمان مرکزی خانم شکرآبی و خانم آررزمندی به همراه کارشناسان صندوق رفاء دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری خانم عرب و خانم موسوی و کارشناس بنیاد علوی جناب آقای گنجی در روز سه شنبه مورخه 5/6/98 در سالن جلسات دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با حضور مدیران ستادی اداره فرهنگی و دانشجویی استان و نیز کارشناسان امور دانشجویی مراکز و واحدهــای تابعه در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان کرمانشاه :  در ابتدای این کارگاه سرکار خانم شکرآبی در خصوص اهمیت تخصیص وام های دانشجویی جهت رفع بخشی از مشکلات دانشجویان مطالبی را عنوان نمودند و به  سوالات همکاران در این زمیــــنه پاسخ دادند.

 در ادامه جناب آقای گنجی از بنیاد علوی به نحوه ی تخصیص وام های آن بنیاد و شرایط پرداخت و باز پرداخت وام های مذکور مطالبی را عنوان نمودند که موجبات تسهیل روند تخصیص این وام ها در آینده فراهم خواهد شد.

  سپس جناب آقای دکتر بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه    ضمن خیر مقدم به میهمانان به تبیین نقش وام های دانشجویی در رفع بخشی از مشکلات دانشجویان و نیز اهمیت خدمت به دانشجویان به عنوان ولی نعمتان دانشگاه پیام نور مطالبی را بیان داشتند .

در ادامه این کارگاه خانم موسوی آموزش های لازم را در خصوص نحوه ثبت وام در صندوق رفاه دانشجویان ارائه نمودند که مورد توجه کارشناسان مراکز و واحدها واقع گردید و به سوالات و مشکلات در این خصوص پاسخ داده شد.

و در پایان سرکار خانم عرب در زمینه بازپرداخت وام های اخذ شده توسط دانشجویان در زمان فراغت از تحصیل مطالبی را بیان نمودند .

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را  توانمند سازی کارشناسان امور دانشجویی در جهت تسهیل ارائه خدمات وام دانشجویی به دانشجویان پیام نور اعلام نمود .

Description: C:\Users\ravabet\Desktop\عکس جلسه\۲۰۱۹۰۸۲۷_۱۱۰۳۲۳.jpg


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر