استان ها
1400/10/26 یکشنبه
 نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی:
دانشگاه پیام نور در تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد برای استان سرآمد است
دکتر منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی  در دیدار با دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان و تعدادی از روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی استان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآمد و متعهد مورد نیاز بخشهای مختلف صنایع پیشگام  و موفق بوده است، گفت: دانشگاه پیام نور هرمزگان در پیشرفت و توسعه نیروی انسانی  استان سرآمد است.
به گزارش روابط عمومی، دکتر فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد و حمایت مجمع نمایندگان هرمزگان به دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه فعالیت های دانشگاه را بر اساس برنامه ریزی عملیاتی به پیش می بریم، خواستار  اعتبارات استانی برای دانشگاه پیام نور شد.
وی اظهار داشت: برای دانشجویان کم بضاعت نیز از طریق خیرین نیک اندیش پیگیر هستیم که شهریه ی این عزیزان که نیازمند کمک هستند را پرداخت کنیم تا دانشجویان عزیز دغدغه ی جز تحصیل نداشته باشند.
گفتنی است در پایان روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی استان گزارشی از مجموعه خود را خدمت دکتر آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای ارائه نمودند و راهکارهایی جهت بهبود مجموعه دریافت کردند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir