دکتر حسن علیزاده از راه اندازی میز خدمت الکترونیک دانشگاه پیام نور همزمان با هفته دولت خبر داد و با اشاره به تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اولویت های مهم این دانشگاه گفت : سامانه تکریم ارباب رجوع تحت عنوان «میز خدمت الکترونیک» دانشگاه پیام نور با هدف دسترسی آسان ارباب رجوع با هیأت رئیسه دانشگاه فراهم خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور افزود : استقرار این سامانه با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور دارای مزایای فراوانی چون ارائه خدمات غیر حضوری، سهولت و قابلیت در دسترس بودن، امکان پیگیری درخواست، پاسخگویی مکانیزه و سریع، رسیدگی به درخواست ها و شکایات در اسرع وقت تسریع در امور محوله و چابکسازی سیستم در ارائه خدمات هرچه بهتر به ارباب رجوع و دهها خدمت دیگر نام برد.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ شأن و منزلت ارباب رجوع ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این سامانه، گامی بزرگ در جهت تسریع روند انجام امور مربوط به ویژه دانشجویان کارکنان و اعضای هیأت علمی و موجب رضایتمندی هرچه بیشتر و تکریم آنها را فراهم خواهد آورد.
دکتر علیزاده در تشریح نحوه عملکرد سامانه افزود: میز خدمت دانشگاه پیام نور مشتمل بر 5 زیر سیستم دبیرخانه هوشمند (امکان ارتباط مستقیم با هیأت رئیسه و رؤسای استان ها )، دریافت، ثبت پیگیری درخواست شکایات اطلاع رسانی از طریق پیامک، دریافت پیشنهادات و نیز تعیین وقت ملاقات حضوری با ریاست و معاونت های سازمان مرکزی خواهد بود و تمامی مراحل این خدمات به صورت پیامکی و یا سیستمی به اطلاع متقاضی قرار خواهد گرفت و شخص به راحتی و بدون مراجعه حضوری می تواند در جریان روند درخواست خود قرارگیرد.
معاون اداری، مالی و عمرانی در پایان تصریح کرد؛ با راه اندازی این سامانه، امکان دسترسی راحت، طرح و پیگیری نظرات، پیشنهادات، شکایات و درخواست های ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و تنها از طریق مراجعه به آدرس
http://pishkhan.pnu.ac.ir فراهم شده است.
تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .