اخبار
1398/10/23 دوشنبه
با حضور دکتر معصومی رئیس استان
جلسه شورای اداری دانشگاه پیام نور مرکز مراغه برگزار شد.
جلسه شورای اداری مرکز مراغه با حضور دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی و مهندس تبریزی مدیر امور اداری و پشتیبانی استان و اعضای هیئت رئیسه و کارکنان مرکز مراغه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز مراغه :
دکتر معصومی ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران و همرزمان اش در حادثه تروریستی به دست دولت خبیث آمریکای جنایتکار ، گفت : این اقدام آمریکا خون دوستداران و همه ملت ایران را به جوش آورد و اتحاد و همبستگی را که یکی از نیازهای ضروری کشور در زمان کنونی است دو چندان کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با تبین شخصیت والای انسانی سردار سلیمانی ، گفت : باید در علت اینکه چرا از شرق و غرب عالم در غم از دست دادن این سردار دلها عزاداری کردند ، کمی تحقیق کنیم و با الگو قرار دادن سیر و سلوک ایشان همواره در خدمت مردم باشیم و در راستای کاهش درد و آلام آنان حرکت کنیم .
وی با اشاره به اینکه مرکز مراغه دومین مرکز بزرگ استان بعد از مرکز تبریز است ، گفت : از زحمات همه شما همکاران محترم علمی و اداری در راستای جذب دانشجو و برقراری محیطی امن و منظم برای ادامه تحصیل دانشجویان قدردانی می کنم و امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتر در این مرکز مهم دانشگاه پیام نور استان باشیم .
دکتر معصومی بحث درآمدزایی را یکی از اولویت های مهم دانشگاه در زمان فعلی دانسته و گفت : همه باید تلاش کنیم تا با بهره مندی از پتانسیل ها و توانمندیهای بالقوه و بالفعل دانشگاه در تمامی زمینه ها با رعایت شان و منزلت دانشگاه ، نسبت به درآمدزایی اثرگذاری داشته باشیم .
در این جلسه تمامی همکاران مرکز مراغه که در جلسه حاضر بودند ، ضمن تقدیر از توجه دکتر معصومی به مسائل جاری کلیه مراکز و واحدهای استان و به ویژه مرکز مراغه ، به بیان نظرات و راهکارههای خود درراستای پیشبرد اهداف دانشگاه پرداختند .

 


تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir