جهت تشکیل پرونده و دریافت مدرک تحصیلی، انجام مراحل زیر لازم و ضروری می باشد.

خواهشمند است پس از دریافت نمره قبولی کلیه واحدهای درسی در مقطع تحصیلی خود در سیستم جامع گلستان، مدارک زیر را به واحد آموزش، کارشناس رشته مربوطه تحویل دهید.

1- گرفتن وقت قبلی از طریق تماس تلفنی با واحد آموزش، کارشناس رشته مربوطه .
 
2- کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت همراه با اصل آن

- مشخصات درج شده در کارت ملی باید مطابق شناسنامه باشد.

3- اصل مدرک به همراه کپی از تمام مدارک تحصیلی اعم از (مدرک پیش دانشگاهی - دیپلم متوسطه - دیپلم نظام قدیم - مدرک کاردانی)

- مشخصات درج شده در مدرک تحصیلی اعم از نام و نام خانوادگی، سال تولد، محل صدور شناسنامه، نام پدر و... باید مطابق شناسنامه باشد و هیچ مغایرتی نداشته باشد.

4- تاییدیه تحصیلی مطابق شناسنامه و مدرک تحصیلی دوره پیش دانشگاهی و در صورت داشتن  مدرک کاردانی تاییدیه آن هم مورد نیاز است.

- دانشجویانی که در پرونده خود تاییدیه تحصیلی (پیش دانشگاهی، دیپلم نظام قدیم) ندارند باید تصویر مدارک مربوطه را به دفاتر پیش خوان دولت تحویل داده تا تاییدیه تحصیلی صادر گردد.

5- با هماهنگی قبلی با کارشناس رشته جهت ایجاد هزینه فارغ التحصیلی به مبلغ 600000 ریال در سیستم گلستان دانشجو اقدام به تسویه حساب نمائید (کلیه فیش ها واریزی بانک ملی از مرداد 95 مورد تائید نمی باشد).

6- یک تمبر 1000تومانی از بانک ملی(برای زمان دریافت مدرک)

7- شش قطعه عکس 3در4 پشت نویسی شده پرسنلی

8- کلیه فیشهای واریزی در هر ترم تحصیلی

9- اصل کارت دانشجویی مطابق شناسنامه

10- فرم اتمام دوره کارآموزی و یک نسخه از پروژه صحافی شده، مخصوص دانشجویانی که دروس پروژه و کارآموزی را گذرانده اند.



با تشکر از همکاری شما دانش آموخته گرامی

موفق باشید

 
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
مهمان (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما