اخبار و اطلاعیه ها
یکشنبه 23 مهر 1396 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: سونامی پرخاشگری ترامپ فرصت درخشش طلائی ایران در بازارهای اقتصادی جهان است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سونامی پرخاشگری ترامپ، فرصت درخشش طلائی ایران را در بازارهای اقتصادی جهان داشته و بهبود تولید سهم بازار را سبب می شود و هرچه این لحن پرخاشگرانه تر باشد حقانیت ایران بیش از پیش در عرصه بین الملل به اثبات می رسد.
به گزارش یوپنا، معصومه آقاپور علیشاهی در خصوص اظهارات جنجالی اخیر ترامپ درباره ایران و تأثیر آن در شرایط آینده کشورمان به خبرنگار ما گفت: من خیلی خوشحالم از این که آقای ترامپ؛ به عنوان یک سیاستمدار فاقد دیپلماسی، ماهیتش رو در یک مدت کوتاه به کل دنیا نشان داده و این فرصت شناخت را برای کل جهان فراهم کرده است.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: تداوم لحن تند رئیس جمهور آمریکا برای ایران یک فرصت است، زیرا این موضوع حقانیت ایران را بیش از پیش اثبات کرده و از سوی دیگر موقعیت ایران را در شاخه سیاست گذاری خارجی و امنیت کسب و کار بالا می برد.
آقاپور علیشاهی همچنین به این مطلب اشاره کرد که تداوم کاربرد چنین ادبیاتی منجر به ایجاد تلاطم در بازار نفت شده و موجب افزایش قیمت آن می شود و این برای ما یک برگ برنده است.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این مطلب که ما در طول این ۳۸ سال تجربیات خوبی را کسب کرده ایم و از لحاظ منابع ورودی دلار هم به کشور هیچ مشکلی نخواهیم داشت افزود: دیوانه بازی های ترامپ و لحن تند صحبت هایش هر قدر که پرخاشگرانه تر باشد موقعیت ما در بازارهای جهانی و تولید سهم بازار بهبود می بخشد و آرزوی خود را که بتواند با این کارها برای ما مشکلات اقتصادی ایجاد کند به گور خواهد برد.
وی در پایان سونامی پرخاشگری رئیس جمهور آمریکا را از هر نظر فرصتی برای درخشش طلائی ایران در بازارهای اقتصادی جهانی و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران دانست.

خبرنگار: میثم خاکپور

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر