اخبار مراکز وواحدها

دوشنبه 17 مهر 1396 مراسم ویژه دانشجویان ورودی جدید در سالن جلسات دانشگاه پیام نور مرکز محلات

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور: مراسم ویژه دانشجویان ورودی جدید در سالن جلسات دانشگاه با حضور دانشجویان و مسئولان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز محلات ضمن خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید گفت : دانشگاه مهد علم و تربیت است و از آنجا که دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی جزء بهترین دانشگاه دنیا است ورود شما را به این مجموعه علمی ، فرهنگی تبریک می گویم.

دکتر سروش ضمن قبولی عزاداری های عزیزان در این ایام مبارک افزود: نقش امام حسین (ع) در نهضت عاشورا نقش کلیدی که توانسنتد با این حرکت درسهای زیادی را به ما بدهند.یکی از تاکیدات اسلام و روایات توجه به علم آموزی در کنار بالابردن سطح معرفت و فرهنگ هست که جوانان باید این موضوع را مد نظر قرار بدهند.

امام جمعه شهرستان محلات ضمن خیر مقدم به عزیزان حاضر در جلسه به خصوص دانشجویان گفت : راهی که شما برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کرده اید بر علم و دانش استوار است، شما عزیزان تصمیم گرفته‌اید با فراگیری علم و دانش در آبادانی فردای میهن اسلامی سهیم باشید. بنابراین فرصت پیش روی خود را غنیمت بدانید و از لحظه لحظه آن استفاده کنید که بر علم و دانش خود بیفزایید.

حجت الاسلام دکتر مهدی ربانی ادامه داد: مراقب باشید عمر خود را هدر ندهید، اگر همت و پشتکار را همراه با توکل به خداوند متعال سرلوحه کار خود قرار دهید مطمئن باشید در راه رسیدن به اهداف خود پیروز و سربلند خواهید شد.

وی افزود: از اینروست که قرآن ارزش و اعتبار آدمی را به دانش اسمایی دانسته است که دانش، توانایی و ظرفیت به همه آن چیزهایی است که خداوند را به خداوندی متصف ساخته است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به بیان چند ویژگی شخصیتی امام حسین (ع) پرداخت گفت: باید دانست که قیام امام حسین(ع) و فاجعه کربلا هم باید از نظر اهداف و پیامدهای آن و هم از جنبه عاطفی و احساس مورد توجه و بررسی قرار گیرد. نمی‌توان یک بُعد را گرفت و بُعد دیگر را رها کرد.

حجت الاسلام گوهری افزود: ما شیعه بر این باوریم که امامان(ع) حجت‌های خدا بر روی زمین بودند و بهترین و بزرگ‌ترین سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت بوده و هستند.

وی ادامه داد: مسیحیت تحریف‌شده و شیعه اینگونه نیست و بگویند حضرت عیسی(ع) کشته شد تا کفاره گناهان امتش باشد بلکه ما معتقدیم امام(ع) از این قیام و حرکت خود درس‌ها و آموزه‌های بزرگی برای پیروانش، شیعیان و برای همه مسلمانان و تمام آزادگان جهان داد و اگر کسی در پی آزادگی و رستگاری است، باید از امام(ع) پیروی کند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر