برگزیده ها
1396/9/12 یکشنبه
دکتر محمدعثمان حسین¬بُر مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، که به استان کرمانشاه سفر کرده بود

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه دکتر محمدعثمان حسین­بُر مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، که به استان کرمانشاه سفر کرده بود از مناطق زلزله زده بازدید نمودند وی در دانشگاه پیام نور مرکز کرمانشاه حضور پیدا کردند و از نزدیک از ساختمانهای آموزشی و اداری بازدید به عمل آوردند.

آقای دکتر محمدعثمان حسین بُر: اشاره به تأکید مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه جامعه محور گفت: زلزله فاجعه­ای برای کل کشور بود و سراسر ایران متوجه این مصیبت در منطقه و به ویژه استان کرمانشاه شد و در این راستا شاهد سفر مقامات بلند پایه و شخصیت­ها به این منطقه بودیم.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به حضور مؤثر رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده گفت: این فاجعه شبیه دوران جنگی تحمیلی بود و دانشگاه در خط مقدم خدمت رسانی بود.

وی با بیان اینکه وزارت علوم و دانشگاهیان در بحث کمک به زلزله زدگان مؤثر عمل کردند، افزود: دانشگاه رازی به عنوان نماینده وزارت علوم در این زمینه ورود پیدا کرد.

دکتر حسین بُر با اشاره به اینکه توجه وزارت علوم به دانشگاه رازی معطوف شده است، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد سفر وزیر علوم به این استان باشیم.

در این راستا دکتر بهمن سعیدی­پور رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در نشست هیأت رییسه دانشگاه رازی که با حضور رؤیاس دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان بگراز شد، اظهار داشت:

دانشگاه پیام نور در روز اول زلزله اقدام به تشکیل ستاد مدیریت بحران از سوی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور نموده و با حضور مسؤولین سازمان مرکزی و به دستور ریاست عالیه دانشگاه آقای دکتر رستمی ابوسعیدی مسؤولیت ستاد استانی کمک به زلزله زدگان به رییس استان تفویض گردید وی اظهار داشت دانشگاه پیام نور با توجه به گستردکی مراکز و واحدها در همه­ی شهرستان­های استان نه تنها کمک مؤثری به عدالت آموزشی نموده است بلکه در زمینه عدالت اجتماعی نیز کمک­های شایان توجهی به منطقه مرزنشین داشته است. در زلزله اخیر کلیه همکاران و رؤسای مراکز و واحدها با هماهنگی دستگاههای اجرایی منطقه از جمله فرمانداری­ها و هلال­احمر  در منطقه حضور پیدا کرده و ضمن بازدیدهای مرکر اینجانب و همکاران ستاد استان به صورت میدانی در زمینه ارسال کمک­های همکاران دانشگاه پیام نور سراسر کشور به شهرستان­های زلزلهزده حداکثر تلاش را به عمل آورده است.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر