برگزیده ها
1397/10/8 شنبه
مراسم 9 دی 1397 در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه
مراسم 9 دی 1397 در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه

.

 

 

.

مراسم 9 دی 1397 در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه

 به گزارش روابط عموی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه دکتر بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور : اشاره به برگزاری بزرگداشت روز ۹ دی ماه عنوان کرد: این مراسم روز یکشنبه ۹ دی ماه کلیه مراکز و واحدها  برگزار خواهد شد

دکتر بهمن سعیدی پور :با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در دانشگاه پیام نور استان  اندیشیده شده افزود: با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط کنونی ایران اسلامی در منطقه و جهان ، اجرای پرمحتوا و به دور از موازی کاری مراسم و مناسبت های انقلابی از ضرورتی انکارناپذیر برخوردار است.

وی گفت: سالروز حماسه 9 دی فرصتی مناسب برای بصیرت افزایی و تبیین نقش بی بدیل ولایت فقیه در عبور عزتمندانه از بحران ها و حفظ دستاوردهای گرانسنگ نظام اسلامی است.

رئیس دانشگاه پیا نور استان کرمانشاه  : عزت و اقتدار چهل ساله انقلاب اسلامی مرهون رهبری های حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه مردم زمان شناس بوده که امروز در اوج افتخار می درخشد.

وی در پایان ازاستادان   کارمندان و همچنین دانشجویان  برای شرکت پرشور و آگاهانه در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که تجلی و نماد ولایت مداری و بصیرت مثال زدنی دانشجویان  محسوب می شود دعوت به عمل آوردند

 

.

 

.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر