برگزیده ها
1396/10/3 یکشنبه
بازدید رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از برگزاری امتحانات پایان ترم واحد های سرپل ذهاب و قصرشیرین

.

بازدید رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از برگزاری امتحانات پایان ترم واحد های  سرپل ذهاب و  قصرشیرین

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه ، با توجه به زلزله مورخ 21/8/1396 در قصرشیرین و سرپل ذهاب  آسیب جدی به ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور قصرشیرین و سرپل ذهاب  ، دکتر بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور استان به همراه مسئولین ستاد بحران دانشگاه پیام نور استان و آقای کامران نظری سرپرست دانشگاه پیام نور قصرشیرین و دکتر محمد رئوف حیدری فر  در تاریخ 2/10/1396 ساعت 30/8 صبح و در اولین روز برگزاری امتحانات پایان ترم در ساختمان آموزشی  دانشگاه پیام نور واحد قصرشیرین وسرپل ذهاب  حضور پیدا کردند.

دکتر بهمن سعیدی پور در ابتدای شروع جلسه ضمن عرض تسلیت جانباختگان این حادثه به دانشجویان ، از خداوند برای جانباختگان آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستار شدند.

رئیس دانشگاه استان در ادامه اظهار داشتند، دانشجویان محترم به هیچ عنوان نگران نمرات میان ترم نباشند انشااله که اساتید محترم با توجه به مشکلات موجود نگاه مثبت به این حوزه خواهند داشت. همچنین ایشان در مورد بخشش یا تخفیف شهریه اعلام داشتند که مسئولین محترم سازمان مرکزی در این خصوص درحال رایزنی هستند .وی همچنین گفت از اولین روز زلزله ما در کنار شما بوده ایم وخواهیم بود وهرچه در توان داریم در طبق اخلاص خواهیم گذاشت .

در پایان دکتر سعیدی پور از همکاری و تلاش صادقانه پرسنل اداری دانشگاه پیام نور قصرشیرین و سرپل ذهاب  تقدیر و تشکر نمودند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر