برگزیده ها
1397/8/22 سه‌شنبه
نحوه اطلاع از تاریخ امتحانات میان‌ترم دانشگاه پیام‌نور

.

دانشجویان دانشگاه پیام‌نور به امتحانات میان‌ترم نزدیک می‌شوند این دانشجویان برای اطلاع از تاریخ امتحانات باید به نکاتی توجه کنند.

به گزارش روابط عمومی استان به نقل از یوپنا، امتحانات میان‌ترم دانشجویان در دانشگاه‌ پیام‌نور سراسری نیست و استادان هر یک از دروس این تاریخ را تعیین می‌کنند.

دانشجویان برای اطلاع از امتحانات میان‌ترم باید از کسانی‌که در کلاس حضور داشتند سؤال کنند.

در این میان دانشجویانی که دروسی الکترونیکی دارند و در کلاس مجازی شرکت می‌کنند می‌توانند تاریخ امتحانات میان‌ترم را در پورتال مجازی خود مشاهده کنند.

تعدادی از استادان در شبکه‌های مجازی گروه دارند و تاریخ امتحانات میان‌ترم را در این گروه‌ها به اشتراک می‌گذارند که دانشجویان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

برخی از واحدهای دانشگاه پیام‌نور نیز تاریخ امتحانات میان‌ترم را بر روی سایت اطلاع‌رسانی خود بارگذاری می‌کنند که دانشجویان می‌توانند از این طریق هم از امتحانات پیام‌نور آگاهی یابند.

بعضی از واحدها نیز تاریخ امتحانات میان‌ترم را در تابلوهای اطلاع‌رسانی نصب می‌کنند که در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

ارزش امتحانات میان‌ترم در دانشگاه پیام‌نور ۸ نمره است و به دانشجویان تأکید می‌شود که امتحان میان‌ترم را از دست ندهند چراکه اگر دانشجویان نمره میان‌ترم داشته باشند دیگر نمره پایان‌ترم از ۱۲ نمره محاسبه می‌شود.

اگر دانشجویان نمره میان‌ترم نداشته باشند نمره پایانی که از ۱۲ نمره است در ده‌ششم ضرب می‌شود و به عنوان نمره نهایی در نظر گرفته می‌شود.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر