اخبار
1394/10/15 سه‌شنبه
مراسم تقدیر استانی از برترین های هفته پژوهش

.

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان با حضور دکتر قبادیان، مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس بنیاد ملی نخبگان استان خوزستان و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران، رؤسای دانشگاه ها، سازمان های نفت‏، آب و برق و حفاری و سایر مراکز تحقیقاتی پژوهشی استان، در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.
جمال عالمی‌نیسی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان در این مراسم گفت: اگر در حوزه پژوهش نیازسنجی نشود با مشکل مواجه خواهیم شد . ما در این حوزه نیاز به حرکت وسیع و یک نهضت ملی داریم تا پژوهش در کشور نهادینه شود‎.
در این مراسم غرفه دانشگاه پیام نور استان خوزستان به عنوان برترین و پربارترین غرفه در هفته پژوهش معرفی و با اهداء لوح سپاس از ریاست دانشگاه تقدیر شد.
شایان ذکر است در غرفه دانشگاه پیام نور استان خوزستان که به مناسبت هفته پژوهش در نمایشگاه بین المللی این استان برگزار شد، آخرین پژوهش های صورت گرفته دانشجویان و اساتید در رشته های مختلف، در قالب پایان نامه، کتاب، گواهی اختراع، اصل آثار از جمله ربات حائز رتبه کشوری و بین المللی، طرح ها و ابتکارات جدید در جشنواره حرکت کشوری، بخشی از تولیدات محصولات ارگانیک و ... ارائه شده بود که مورد استقبال مسؤلان استانی و مراجعین قرار گرفت.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر