آموزشی
 
 انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور تا 23 تیرماه ادامه خواهد داشت.


دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای انتخاب واحد باید مطابق برنامه زمان بندی شده از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir اقدام کنند
 تاریخ برگزاری کلاس ها از 24 تیرماه لغایت ۲۴مرداد ماه خواهد بود و دروس دارای نمره میان ترم است و ارائه آن (به استثنای درس حفظ جزء سی قرآن کریم )به شیوه خودخوان مجاز نیست .

با توجه به اینکه حذف و اضافه دروس در دوره تابستان امکانپذیر نیست، این دروس به صورت الکترونیکی و در سطح استان (صرفا بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی مورد تایید استان) ارائه می‌شود.

سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو (با رعایت حداکثر یک عنوان درس معارف اسلامی) برای دانشجویان مقطع کارشناسی را 8  واحد می باشد. آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که با حداکثر 8 واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ حداکثر یک درس معارف اسلامی) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند.

کلیه ارزشیابی های نظری دوره تابستان از تاریخ 26 مرداد لغایت 4 شهریورماه طبق تقویم امتحانات، به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری (مجازی) برگزار خواهد شد.

دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دروس قابل ارائه در ترم تابستان می توانند به دستورالعمل پیوست مراجعه کنند.

 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر