اخبار دانشگاه
1395/10/20 دوشنبه
دیدار سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

.

دیدار سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

در دیداری  که قبل از ظهر روز دوشنبه در محل دانشگاه پیام نور استان اردبیل صورت گرفت سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار و  گفتگو کرد.

دکتر افسر روحی ضمن عرض تسلیت بنماسبت ارتحال عالم فقید حضرت آیت الله هاشمی، ایشان را اسوه استقامت و بردباری معرفی  و به خدمات ارزنده ایشان در مجاهداتهای دوران قبل از انقلاب و نیز نقش بسزای  ایشان در جنگ عراق علیه ایران اشاره نمود.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل تحصیل فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران را در دانشگاه پیام نور فرصتی برای خدمت به این قشر معزز دانست و بر لزوم اهمیت گذاری ویژه به آنها تاکید کرد.

دکتر روحی با بیان اینکه کلاسهای تقویتی و فوق العاده برای دانشجویان شاهد و ایثارگر از برنامه های آتی دانشگاه است افزود: تلاش داریم با ارتباط مداوم  و مناسب با این عزیزان آسیب های احتمالی تحصیلی آنها را شناسایی و با بهره گیری از اساتید مجرب در راستای مرتفع سازی مشکلات آنها قدم برداریم.

علی منصور لکورج مدیر کل بنیاد شهبد و امور ایثارگران استان اردبیل نیز ضمن تسلیت گویی بمناسبت درگذشت آیت الله هاشمی، ارتباط میان دانشگاه پیام نور با بنیاد شهید و امور ایثارگران در حل مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر را مهم و موثر خواند و بر تداوم همکاری های فی مابین تاکید کرد.

لکورج شرایط فرزندان شهدا و جانبازان را خاص عنوان  کرده  و مشاوره و راهنمایی دادن  اساتید به دانشجویان را در تعیین مسیر مناسب ضروری دانست.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر