اطلاع رسانی
1394/4/3 چهارشنبه
معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور در شیراز

.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور در شیراز:

وحدت و انسجام اعضای  علمی و کارکنان در دستور کار دانشگاهیان پیام نور قرار دارد

دانشگاه پیام نور در کلیه مقاطع تحصیلی قابلیت و پتانسیل پذیرش و جذب دانشجو را دارد

حفظ اساسنامه دانشگاه پیام نور حق قانونی این دانشگاه می باشد.

باید مدیریت مشارکتی در حوزه ها ی  آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه پیام نور تقویت شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس نشست صمیمی معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور با کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان فارس در ستاد دانشگاه استان برگزار شد.

در این نشست دکتر میرزا حسن حسینی سرپرست معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور ضمن تبریک ماه مبارک رمضان  به تشریح مسایل اداری و مالی دانشگاه و همچنین جایگاه این دانشگاه در توسعه آموزش عالی کشور پرداخت.

وی انسجام، همدلی و همفکری اعضای علمی و کارکنان این دانشگاه را مهمترین گام در توسعه اهداف و سیاست های کلان دانشگاه برشمرد و افزود باید با سعی و تلاش بتوانیم دستاوردها و توانمندیهای بالقوه این دانشگاه را بصورت موثر انعکاس دهیم.

حسینی به نقش منابع مالی و انسانی برای رسیدن به یک هدف مشترک اشاره کرد و یادآور شد مدیر موفق باید با در اختیار داشتن این دو فاکتور مهم و اساسی نسبت به چیدمان اصولی نیروی انسانی و همچنین بهره وری مناسب از منابع مالی اقدام نماید.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت دانشگاه از سه ضلع اساسی دانشجو،کارمند و اعضای علمی تشکیل شده است که محور اتصال این سه ضلع تکریم، احترام و ارتباط موثر می باشد.

وی مدیریت مشارکتی در حوزه ها ی  آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی را یکی از تصمیمات کلان این دانشگاه دانست و  اضافه نمود روسای مراکز استانی باید با برنامه ریزی مناسب و هماهنگ در توسعه مدیریت مشارکتی حوزه های مختلف بدنه دانشگاه تلاش مضاعف نمایند. حسینی محور اصلی و شالوده درآمدی دانشگاه را دانشجو دانست و افزود مشتری مداری اساس جذب دانشجو می باشد و ما باید با حفظ تکریم ارباب رجوع و ایجاد فضای علمی و آموزشی مناسب در جهت جذب حداکثری دانشجو عمل نماییم.

میرزا حسن حسینی مسائل رفاهی و پرداخت به موقع حق الزحمه پرسنل دانشگاه را از مهمترین دغدغه های این معاونت دانست و اضافه نمود دانشگاه پیام نور در بین سازمانهای دیگر به این تعهد سازمانی خود همواره وفادار بوده و تمام توان خود را به کار می بندد تا به وضعیت معیشتی خانواده سخت کوش دانشگاه پیام نور آسیبی وارد نشود.

حسینی ، تبلیغات و معرفی دانشگاه به جامعه ، ایجاد بستر های لازم جهت در آمد زایی و مشارکت با بخش های خصوصی ، برگزاری کلاسهای آموزشی توسط اعضاء هیات علمی دانشگاه ، برگزاری  آموزش های کوتاه مدت ، ثبات مدیریتی ، عدالت در پرداخت پاداش و اضافه کار، تشکیل کمیته های مختلف نظارتی ، عدم تبعیض و تفاوت ، ارتباط موثر با بخش صنعت ، استفاده از ظرفیت های و توانمندیهای اساتید دانشگاه پیام نور در تمامی زمینه ها و همچنین ایجاد تسهیلات رفاهی را از جمله موارد مهم ، حائز اهمیت و قابل تامل در بحث جذب دانشجو، ایجاد انگیزش و اهداف دانشگاه دانست.

در ادامه این نشست کارکنان و اعضاء هیات علمی استان فارس به بیان دید گاهها ،  نظرات و راهکارهای لازم ، علمی و عملی در خصوص معرفی دستاوردهای دانشگاه ، مشتری مداری ، جذب دانشجو ، ارتقاء برند دانشگاه ، استفاده بهینه از منابع با بهره وری بالا ، در آمد زایی و تعامل با سازمانها و بخشهای مختلف صنعت و همچنین ایجاد انسجام ، همدلی و همزبانی پرداختند. 

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم دکتر عبدالرسول قرائتی رییس دانشگاه پیام نور استان فارس ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و همچنین خوشامدگویی خدمت معاون مالی، اداری و عمرانی دانشگاه پیام نور و حاضرین در جلسه ، مشکلات مالی و کاهش دانشجو را خاص تمام دانشگاههای کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: با حضور دکتر حسینی به عنوان چهره ای توانمند و متخصص در عرصه های مختلف مدیریتی به عنوان معاونت مالی و اداری و عمرانی و همچنین تلاش و حدت و همفکری نیروهای مخلص ، متخصص و متعهد این دانشگاه و با برنامه ریزیهای کاربردی و منسجم به اهداف و افق های روشن دانشگاه دست یابیم.







 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر